جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شناسایی ۲۰۰۰ «ترک فعل» مدیران

شناسایی ۲۰۰۰ «ترک فعل» مدیران

قائم مقام معاون فرهنگی و امور اجرایی دیوان محاسبات کشور از شناسایی ۲۰۰۰ ترک فعل مدیران از قوانین و مقررات طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: دیوان محاسبات با هدف توسعه استان‌ها و گره‌گشایی از کار‌ها جهت تسریع این توسعه فعالیت می‌کند و نظارت‌های خود را با این هدف پیش می‌برد.

قائم مقام معاون فرهنگی و امور اجرایی دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه هدف دیوان محاسبات نظارت، اعتماد آفرینی و صیانت از بیت المال است، گفت: ما هیچگاه به دنبال مانع تراشی نبوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم نامداری در آیین افتتاحیه رسمی طرح دیوان یار در استان‌های غرب کشور که امروز (یازدهم مرداد) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: هدف از نظارت دیوان محاسبات، اصلاح امور و پیشگیری است و هدف از شناسایی و احصای ترک فعل مسئولین و مدیران، کمک به اصلاح امور است، نه اینکه بخواهیم مچ گیری کرده و پرونده‌سازی کنیم.

قائم مقام معاون فرهنگی و امور اجرایی دیوان محاسبات کشور از شناسایی ۲۰۰۰ ترک فعل مدیران از قوانین و مقررات طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: دیوان محاسبات با هدف توسعه استان‌ها و گره‌گشایی از کارها جهت تسریع این توسعه فعالیت می‌کند و نظارت‌های خود را با این هدف پیش می‌برد.

نامداری خدمات و فعالیت‌های دیوان محاسبات را موجب تقویت اعتماد و امید در جامعه دانست و افزود: اینکه موانع اجرای پروژه‌ها و ترک فعل‌ها شناسایی و احصا شده و برای پیگیری و رفع آن‌ها اقدام شود، قطعا موجب تقویت امید و اعتماد در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به تسلط خوب دیوان محاسبات بر رویدادها و فعالیت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی، از شناسایی دو هزار ترک فعل مدیران و مسئولین از قوانین و مقررات مصوب مجلس شورای اسلامی طی دو سال گذشته خبر داد.

نامداری گفت: در این مدت همچنین ۵۱۲ جلسه در کمیسیون‌ها داشته‌ایم و ۳۰۰ گزارش به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

وی به اجرای طرح مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات هم اشاره و تصریح کرد: در این طرح مردم هم به کمک آمده و با همراهی نمایندگان مجلس در پاسداری از بیت المال دیوان محاسبات را یاری می‌کنند.

منبع: fararu-759996

برچسب ها
نسخه اصل مطلب