جستجو
رویداد ایران > رویداد > شینجی میکامی و سودا ۵۱ به ساخت دنباله Killer7 علاقه‌مند هستند

شینجی میکامی و سودا ۵۱ به ساخت دنباله Killer7 علاقه‌مند هستند

شینجی میکامی و سودا ۵۱ می‌خواهند نسخه کامل Killer7 را بسازند و دنباله آن را توسعه دهند.

سودا ۵۱ (گویچی سودا) و خالق بازی‌های Resident Evil مایل هستند نسخه کامل Killer7 و همچنین دنباله آن را بسازند. در رویداد اخیر Grasshopper Direct، سودا ۵۱ با شینجی میکامی همراه شدند تا در مورد بازی Shadows of the Damned صحبت کنند.

در پایان این رویداد، شینجی میکامی از علاقه خود به ساخت دنباله Killer7 پرده برداشت و گفت که می‌خواهد این کار را با کمک سودا ۵۱ انجام دهد. بازی Killer7 ابتدا در سال ۲۰۰۵ برای گیم‌کیوب و پلی استیشن ۲ منتشر شده بود. شینجی میکامی در این رابطه اظهار داشت: «می‌خواهم تا آن‌جا که ممکن است در صنعت ویدیو گیم فعالیت داشته باشم و به ساخت بازی‌ها ادامه دهم. در حال حاضر بسیار مشتاق هستم که دنباله Killer7 را با همکاری سودا ۵۱ بسازم.»

سودا ۵۱ نیز در پاسخ به اظهارات شینجی میکامی گفت: «من ترجیح می‌دهم که ابتدا نسخه کامل Killer7 را توسعه دهم و سپس روی بازی Killer11 کار کنم.» شینجی میکامی بلافاصله پرسید که آیا نام این دنباله Killer11 خواهد بود؟ سودا ۵۱ نیز پاسخ داد: «نمی‌دانم. شاید نام آن را Killer11 بگذاریم یا شاید Killer7: Beyond برای آن مناسب‌تر باشد.»

آن‌ها سپس توضیح دادند که شخصیت Coyote در بازی Killer7 ابتدا قرار بود دیالوگ‌های بسیار بیشتری داشته باشد؛ بنابراین با توسعه نسخه کامل می‌توانند این مورد را عملی کنند. شینجی میکامی در پایان گفت: «ساخت نسخه کامل Killer7 در حال حاضر امکان‌پذیر است و طرفداران احتمالا آن را دوست خواهند داشت.»

سودا ۵۱ نیز افزود: «باید تصمیم بگیریم که ابتدا می‌خواهیم کدام یک از این بازی‌ها را بسازیم.» طی مصاحبه‌ای با رسانه VGC در ماه گذشته، گویچی سودا گفته بود که می‌خواهد بازی Killer7 را برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر کند؛ اما برای انجام این کار به مجوز کپکام نیاز دارد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370349

برچسب ها