جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بسته شدن پرونده سه رشته در روز پنجم/ حسرتی که به دل ماند

بسته شدن پرونده سه رشته در روز پنجم/ حسرتی که به دل ماند

رئینگ دو نفره زنان، تنیس روی میز و شمشیربازی رشته هایی بودند که پرونده نمایندگان ایران در آنها با برگزاری رقابت های روز پنجم المپیک سی و سوم بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، روز پمجم سی و سومین دوره بازی های المپیک در حالی روز چهارشنبه (۱۰ مرداد) با برگزاری رقابت های رشته های مختلف در پاریس پیگیری شد که کاروان «خادم الرضا» ۹ نماینده داشت.

رقابت نمایندگان ایران از ساعات ابتدایی این روز از مسابقات (به وقت محلی) در قایقرانی آغاز شد و تا رقابت شبانه در تیروکمان و شمشیربازی ادامه داشت و نتیجه هم شد پایان کار ایران در قایقرانی روئینگ دو نفره زنان، بسته شدن پرونده تنیس روی میز و تیروکمان و .....

عملکرد کاروان ورزش ایران در روز پنجم بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به این شرح است:

پایان کار روئینگ دو نفره زنان با جایگاه آخر

رقابت ورزشکاران کاروان ایران امروز از قایقرانی آغاز شد و طی آن تیم دونفره قایقرانی روئینگ زنان ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال C برای تعیین رتبه های سیزدهم تا شانزدهم به مصاف رقبای خود رفت. قایق ایران با قایق هایی از کشورهای ژاپن، چین و پرو مسابقه داد و با زمان ۷ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط پایان گذر کرد و در رده بندی نهایی هم شانزدهم شد. این در حالی بود که این رقابت ها در مجموع با حضور ۱۶ تیم برگزار شد.

تعویق رقابت تنها کماندار ایران

قرار بود در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تیروکمان و در بخش ریکرو بانوان، مبینا فلاح شامگاه چهارشنبه د به مصاف «نگویت دتا» از ویتنام برود اما این رقابت به دلیل شرایط نامساعد جوی، احتمال طوفان و بارندگی به روز پنجشنبه موکول شد.

مبینا فلاح در دور مقدماتی مسابقات المپیک با امتیاز ۶۵۲ در رده بیست و هشتم قرار گرفته بود و حریفش رتبه سی و هفت را بدست آورده بود.

منبع: mehrnews-6182384

برچسب ها
نسخه اصل مطلب