جستجو
رویداد ایران > استان ها > مقاومت ترور اسماعیل هنیه را بی پاسخ نمی گذارد/ پرچم اسلام را در تل آویو به اهتزاز در می آوریم

هشدار نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران:

مقاومت ترور اسماعیل هنیه را بی پاسخ نمی گذارد/ پرچم اسلام را در تل آویو به اهتزاز در می آوریم

نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران از انتقام سخت مقاومت از اسراییل در برابر شهادت هنیه خبر داد و گفت: مبارزه تا اهتزاز پرچم اسلام در تل آویو ادامه دارد.


حسن عبادی در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران، ضمن محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رژیم غاصب کودک کش با دست زدن به عملیات ترور در تهران به دنبال تنش در منطقه است و نشان می دهد به هیچ معاهده و قانون بین المللی نیز پایبند نیست و باید با منطق زور با او مقابله کرد.
وی با بیان اینکه ابهت اسرائیل در طول ۹ماه گذشته توسط حماس و گروه های مقاومت در سطح جهان فرو ریخته است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که با کشتار بی رحمانه در غزه و شکست های مفتضحانه در سطح جهان بی آبرو شده است با دست زدن به ترور در پایتخت ایران می خواهد با ایران وارد جنگ شود تا آبروی از دست رفته خود را احیا کند.
نماینده کتائب سید الشهدا در ایران ادامه داد: عمر اسرائیل به پایان رسیده و باید منتظر پاسخ سخت و‌مشتی محکم از سوی جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت در منطقه باشد. 
وی اضافه کرد: در این خصوص دبیرکل کتائب سید الشهدا ابو الا الولائی در بیانیه ای در خواست کرده است که به صورت فوری جبهه مقاومت در یک جلسه ای نسبت به پاسخ کوبنده و محکم به این عمل ددمنشانه اسراییل تصمیم گیری کنند.
 عبادی در ادامه با اشاره به یک اصطلاح جنگی به نام قواعد تعامل، گفت: اکنون این قواعد از سوی اسراییل تغییر کرده است و مقاومت به هیچ عنوان دست از انتقام بر نمی دارد و فشارهای بیشتری به این رژیم منحوس وارد می کند.
 نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: اسماعیل هنیه یک شخص نبود که با شهادت او مقاومت در هم بشکند بلکه ایشان نماینده جریان مقاومت بود و جریان مقاومت جدی تر از گذشته ادامه خواهد یافت و به زودی پرچم اسلام توسط مقاومت در قلب تلاویو به اهتزاز در خواهد آمد.

مصاحبه: سمانه سادات فقیه سبزواری 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب