جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پیام سید حسن خمینی در پی ترور اسماعیل هنیه: مجاهدانی، چون ایشان از میان ما می‌روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد

پیام سید حسن خمینی در پی ترور اسماعیل هنیه: مجاهدانی، چون ایشان از میان ما می‌روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد

«شهادت، آرزوی مردانی بزرگ، چون هنیه است؛ اویی که چندین نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش پیش از این شربت شهادت نوشیده بودند. مجاهدانی، چون ایشان از میان ما می‌روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد.»

سید حسن خمینی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه در پیامی نوشت: مجاهدانی چون ایشان از میان ما می‌روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد.

به گزارش جماران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

خبر ترور برادر مجاهد شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان ایشان در تهران، تکان دهنده بود.

شکست‌های پی در پی دشمن صهیونیستی در ۳۰۰ روز اخیر پس از عملیات طوفان الاقصی، چهره خشن و پلشت این رژیم را که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست» است، بیش از قبل نشان داده داده است.

شهادت، آرزوی مردانی بزرگ چون هنیه است؛ اویی که چندین نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش پیش از این شربت شهادت نوشیده بودند. مجاهدانی چون ایشان از میان ما می‌روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این شهادت عظیم به ملت مظلوم فلسطین، خانواده و دوستداران شهید اسماعیل هنیه، امیدوارم این شهادت‌ها مقدمه پیروزی نهایی آرمان فلسطین باشد.

سید حسن خمینی

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

۲۵ محرم ۱۴۴۶

منبع: fararu-759467

برچسب ها
نسخه اصل مطلب