جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > فراخوان اعتصاب و اعتراضات سراسری به ترور «اسماعیل هنیه» در تهران

فراخوان اعتصاب و اعتراضات سراسری به ترور «اسماعیل هنیه» در تهران

بعد از ترور «اسماعیل هنیه» در تهران و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس فراخوانی برای اعتصاب عمومی و اعتراضات سراسری صادر شد.

به گزارش شبکه شرق، در پی اعلام خبر ترور «اسماعیل هنیه» در تهران و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، فراخوان‌هایی برای اعتصاب عمومی در سراسر فلسطین صادر شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم این کشور خواستند تا تظاهرات اعتراض‌آمیز و افزایش تنش با اسرائیل را در تمامی مناطق فلسطین در دستورکار خود قرار دهند. 

به نقل از شبکه خبری قدس، در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر دفتر سیاسی جنبش حماس، گروه‌های مقاومت از مردم فلسطین خواسته‌اند تا تظاهرات خشمگینانه و اعتراض آمیز خود و افزایش تنش با اسرائیل در تمامی مناطق فلسطین را بعد از شهادت «اسماعیل هنیه» در دستورکار خود قرار دهند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «دکتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان او، بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران، به شهادت رسیدند.»

متن اطلاعیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران، مورد اصابت قرار گرفته است که و در پی این حادثه، ایشان و یک نفر از محافظین او به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

منبع: sharghdaily-938558

برچسب ها
نسخه اصل مطلب