جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > برنامه جذب ۶۰ آتش‌نشان در شهرداری‌های استان گلستان 

برنامه جذب ۶۰ آتش‌نشان در شهرداری‌های استان گلستان 

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: با پیگیری های استانداری گلستان ، طبق مکاتبه رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، مجوز جذب ۶۰ آتش‌نشان در شهرداری‌های استان گلستان ، از سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب طرح " آتش نشان شهید علی امینی " گرفته شد .

سید محسن حسینی با اشاره به اینکه مجوز جذب ۶۰ آتش‌نشان به صورت نیروی پیمانی گرفته شده است، اظهار کرد: با این کار بخشی از نیاز شهرداری‌های استان تأمین خواهد شد.

این مجوز از سوی سازمان شهرداری‌های کشور گرفته شده است و به زودی فرآیندهای مربوط به برگزاری آزمون و مراحل اولیه آن انجام می‌شود.

مهندس حسینی با بیان اینکه این مجوز صرفا برای جذب سرمایه انسانی در شغل آتش نشان در مراکز آتش نشانی و خدمات ایمنی است ، افزود: نحوه فرآیند استخدام و برگزاری آزمون عمومی متعاقباً به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید تا متقاضیان بتوانند با شرکت در این آزمون، شرایط استخدام خود را فراهم کنند.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن این مجوز، بخشی از نیاز به نیروی انسانی در حوزه آتش‌نشانی شهرداری‌ها مرتفع شود و شاهد ارتقای سطح کیفی ایمنی شهرها و همچنین ارائه خدمات مطلوب آتش‌نشانی به شهروندان باشیم.

شهرهای گرگان ، گنبدکاووس ، آزادشهر ، مینودشت ، کلاله ، قرق ، کرند و ینقاق شهرهایی هستند که مشمول مجوز جذب آتش نشان در استان شده اند.



برچسب ها
نسخه اصل مطلب