جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > توقف قیمت دینار عراق؛ قیمت لیر ترکیه و درهم امارات بالا رفت/ 2 خبر مهم برای زائران اربعین

توقف قیمت دینار عراق؛ قیمت لیر ترکیه و درهم امارات بالا رفت/ 2 خبر مهم برای زائران اربعین

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها بالا رفت و ارزش لیر ترکیه هم با رشد 10 تومانی که داشت به 1800 تومان رسید. دینار عراق تنها ارز بدون تغییر امروز بازار بود.

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بازار ارز تهران شاهد روند صعودی قیمت ها نسبت به روز گذشته بود؛ روندی که با فتح کانال های افزایشی و عبور از مرزهای مقاومتی همراه شد. روندی که البته در پی تماس تلفنی امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه با مسعود پزشکیان تا حدودی تغییر کرد و قیمت ها در جریان معاملات پشت خطی از سطوح مقاومتی عقب نشستند و به کانال های پایین بازگشتند.

معامله گران علت این ادعای خود را سخنان رئیس جمهور ایران در این تماس تلفنی دانستند. پزشکیان در تماس با همتای فرانسوی خود تاکید کرده است که «آماده ادامه مذاکرات هسته ای برای لغو تحریم ها» هستیم.

قیمت دلار هرات که کانال 59 هزار تومان را به چشم دیده بود هم در پی این اتفاق به کانال 58 هزار تومان بازگشت و 58 هزار و 900 تومان خرید و فروش شد. در ادامه نگاهی به آخرین قیمت ارزها در بازار تهران خواهیم انداخت.

قیمت لیر ترکیه امروز 8 تیر 1403

امروز قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات بازار شیب صعودی را پس از تعطیلی روز یکشنبه تجربه کرد و با یک پله صعود در محدوده 1800 تومان ارزش گذاری شد. قیمت لیر در پایان معاملات امروز 10 تومان رشد داشته است.

قیمت درهم امارات امروز

امروز قیمت درهم امارات به مانند دلار آمریکا مسیر صعودی را تجربه کرد و در حالی معاملات را به پایان رساند که در 16140 تومان قرار داشت. بررسی خبرنگار «اقتصادنیوز» نشان می دهد آخرین باری که درهم در کانال 16 هزار تومان نوسان داد، 20 تیر 1403 است.

نرخ امروز ریال عمان

امروز همچنین قیمت ریال عمان بر مدار افزایش حرکت کرد و با رشد 430 تومانی که نسبت به روز گذشته داشت؛ 154480 تومان خرید و فروش شد.

قیمت منات آذربایجان در بازار

منات آذربایجان هم امروز به تبعیت از جو افزایشی حاکم بر بازار تهران مسیری جز رشد قیمت را پیش روی خود ندید و با افزایش 110 تومانی روز را به پایان رساند. ارزش هر منات عصر امروز به 34860 تومان رسیده است.

منات آذربایجان

نرخ امروز درام ارمنستان

امروز همچنین قیمت درام ارمنستان که همواره یکی از کم نوسان ترین ارزهای موجود در بازار تهران است، تسلیم جناح افزایشی بازار ارز شد و با رشد یک تومانی در محدوده رنج، 154 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

قیمت لاری گرجستان در بازار

بازار ارز تهران امروز شاهد افزایش قیمت لاری گرجستان نسبت به دو روز گذشته است. ارزش هر لاری عصر امروز به 22010 تومان رسید تا 20 تومان گران شده باشد.

نرخ امروز بات تایلند

در پایان دور دنیای امروز سری به شرق آسیا بزنیم، جایی که بات تایلند 23 تومان رشد قیمت داشت و 1642 تومان خرید و فروش شد.

قیمت رینگیت مالزی

در نهایت هر رینگیت مالزی هم امروز در بازار در حالی 12780 تومان قیمت خورد که در مقایسه با پایان معاملات روز شنبه ششم مرداد، 90 تومان افزایش قیمت داشته است.

محدودیت جدید فضای مجازی در مالزی خبری بود که امروز مورد توجه فعالان بازار قرار گرفت. براساس تصمیم جدید مالزی شبکه‌های اجتماعی که دارای حداقل ۸ میلیون کاربر هستند باید مجوز دریافت کنند.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از تقویت جناح افزایشی در بازار تهران دارد و به جز دینار عراق، سایر ارزها به تبعیت از حرکت صعودی اسکناس آمریکایی مسیر افزایشی را در پیش گرفتند و گران شدند.

 

منبع: eghtesadnews-662904

برچسب ها
نسخه اصل مطلب