جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > فاضلی: اسب دولت پیشکش نیست؛ باید دندان‌ها را بشمرید

فاضلی: اسب دولت پیشکش نیست؛ باید دندان‌ها را بشمرید

محمد فاضلی: آقای پزشکیان، دستور بدهید گزارشی تهیه شود که تا حد ممکن دقیق توضیح بدهد در لحظه تحویل چه چیزی تحویل گرفته‌اید.

محمد فاضلی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای پزشکیان از دیروز دولت را تحویل گرفته‌اند. برخی هم مدعی هستند که اسب زین کرده تحویل ایشان داده‌اند. آقای پزشکیان حتماً شنیده‌اند که دندان‌های اسب پیشکش را نمی‌شمرند، اما می‌دانند که دولت را کسی به ایشان پیشکش نکرده است، پس باید دندان‌هایش را شمرد.

بالفرض که آن‌چه تحویل می‌گیرند، اسب باشد؛ ولی خیلی از مشخصات این اسب مشخص نیست. گزارش صفر، یعنی گزارشی که نشان می‌دهد در لحظه تحویل دولت، مسعود پزشکیان و گروهش چه چیزی را تحویل گرفته‌اند، همان شمردن دندان اسب دولت است.

آقای پزشکیان، دستور بدهید گزارشی تهیه شود که تا حد ممکن دقیق توضیح بدهد در لحظه تحویل چه چیزی تحویل گرفته‌اید. ذخائر چه وضعی دارد، قیمت‌ها چگونه است، متغیر‌های اساسی اقتصاد، سیاست، فرهنگ، امنیت، انرژی، آب، غذا، پول، تورم، سرمایه‌گذاری و همه شاخص‌های مهم تأثیرگذار بر وضعیت کشور در چه مقادیری هستند.

بخش‌های غیرمحرمانه را منتشر کنید، و برای همه ارکان قدرت و نهاد‌های تصمیم‌گیر بفرستید. خیلی زود دیر می‌شود، و متهم خواهید شد اسب زین شده‌ای تحویل گرفته‌اید که شما آن‌را مریض و ناکارآمد کرده‌اید. خیلی زود بدهکار می‌شود. تهیه گزارش صفر از نان شب برای شما واجب‌تر است. دندان‌هایش را بشمارید.

منبع: fararu-758842

برچسب ها
نسخه اصل مطلب