جستجو
رویداد ایران > رویداد > دیو باتیستا از نقش خود در دنیای سینمایی دی‌سی مطمئن نیست

دیو باتیستا از نقش خود در دنیای سینمایی دی‌سی مطمئن نیست

دیو باتیستا هنوز مطمئن نیست که ایفای نقش چه شخصیتی در دنیای سینمایی دی‌سی برای او مناسب خواهد بود.

به اعتقاد بسیاری از افراد، دیو باتیستا یکی از بهترین کشتی‌گیران و بازیگران چند دهه اخیر است. او از زمان ورودش به عرصه بازیگری نقش‌های متنوع و زیادی را ایفا کرده است؛ اما نقطه اوج کارش را می‌توان در فیلم‌های مارول و شخصیت درکس جست‌وجو کرد. دیو باتیستا در قالب این نقش توانست شخصیتی بامزه و در عین حال خشن را به تصویر بکشد.

اگرچه ممکن است کار او با دنیای سینمایی مارول تمام شده باشد، اما باتیستا همچنان مشتاق داستان‌های ابرقهرمانی است و دوست دارد به دنیای سینمایی تحت رهبری جیمز گان بپیوندد. او مطمئن نیست که ایفای نقش چه شخصیتی برایش مناسب خواهد بود. دیو باتیستا اخیرا در مصاحبه‌ای با رسانه اسکرین رنت به اظهارنظر در این‌باره پرداخت و گفت:

«شخصیت مورد علاقه من در دنیای دی‌سی از بچگی تا همین الان کسی نیست جز Bane. وقتی جوان‌تر بودم می‌خواستم نقش Bane را بازی کنم. این برای من مانند یک رویا بود و حالا به نقطه‌ای از حرفه‌ام رسیده‌ام که احساس می‌کنم برای بازی در نقش Bane خیلی پیر شده‌ام. مدتی پیش دیدم که یک هوادار، من را در قالب شخصیت لکس لوتر طراحی کرده است و راستش را اگر بخواهید مدت زیادی به آن فکر کردم؛ اما این شخصیت حالا بازیگر خود را دارد؛ بنابراین در حال تقلا برای یافتن جایگاه خود در دنیای دی‌سی هستم. من برای انجام هر کاری آماده‌ام.»

مطمئنا دیو باتیستا دوست دارد که در دنیای سینمایی دی‌سی به رهبری جیمز گان حضور داشته باشد. بسیاری از افرادی که تجربه کار با جیمز گان را در کارنامه خود دارند به همکاری دوباره با این کارگردان علاقه‌مند هستند. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیو باتیستا برای ایفای نقش چه شخصیتی در دنیای سینمایی دی‌سی مناسب خواهد بود؟

منبع: zoomg-370279

برچسب ها