جستجو
رویداد ایران > رویداد > ویدیو گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی Astro Bot منتشر شد

ویدیو گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی Astro Bot منتشر شد

در رویداد چایناجوی ۲۰۲۴ یک ویدیوی طولانی از گیم‌پلی بازی Astro Bot با طرفداران به اشتراک گذاشته شد و نتیجه واقعا زیبا به نظر می‌رسد.

سرانجام به‌لطف مراسم چایناجوی ۲۰۲۴ می‌توانیم نگاه گسترده‌ای به بازی مورد انتظار Astro Bot داشته باشیم. جدیدترین ویدیوی مربوط‌به این بازی بیش از ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی آن را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد و تا این لحظه بازخوردهای بسیاری مثبتی دریافت کرده است.

در این ویدیو شاهد مراحل متفاوتی هستیم که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند؛ از جمله استیج فلامینگوها که به نظر می‌رسد به‌عنوان یک مقدمه برای شروع بازی عمل خواهد کرد. باتوجه‌به نحوه فیلم‌برداری این دمو می‌توانید برخی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس را در بازی Astro Bot مشاهده کنید.

همان‌طور که از استودیوی تیم آسوبی انتظار می‌رود همه‌چیز بسیار پاسخگو، روان و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد. مطمئنا یافتن تجربه‌ای به این دلنشینی در سال جاری میلادی سخت خواهد بود. بازی Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. با استفاده از لینک زیر می‌توانید به تماشای ویدیوی مورد بحث بپردازید:

تماشا از یوتیوب

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا Astro Bot می‌تواند به موفق‌ترین بازی پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ تبدیل شود؟

منبع: zoomg-370273

برچسب ها