جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی Mafia: Definitive Edition در راه گیم پس است

بازی Mafia: Definitive Edition در راه گیم پس است

شایعه شده است که بازی Mafia: Definitive Edition ماه آینده روی سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

با اینکه بازی Mafia: Definitive Edition چندین ایراد کوچک دارد، اما یک بازسازی عالی در نظر گرفته می‌شود و از محبوبیت قابل‌توجه‌ای در نزد مخاطبان برخوردار است. آخرین بازی این مجموعه بیش از هشت سال پیش منتشر شد و طرفداران در این مدت تنها موفق شدند بازسازی نسخه‌های اصلی را تجربه کنند.

افشاگری جدیدی ادعا می‌کند که Mafia: Definitive Edition به‌زودی روی سرویس گیم پس عرضه خواهد شد. این بازی حدود چهار سال پیش منتشر شد و قرار گرفتن آن روی گیم پس قطعا به بیشتر دیده شدنش کمک شایانی خواهد کرد. همچنین استودیوی سازنده با این کار می‌تواند برای عرضه بازی Mafia 4 آماده شود.

به‌گفته NateDrake که منبعی قابل اعتماد به شمار می‌رود، Mafia: Definitive Edition ماه آینده به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد؛ بنابراین اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، به‌زودی فرصت خوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا با صرف هزینه کمتر بتوانید دوباره با مجموعه مافیا ملاقات کنید.

Mafia هنوز هم یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای صنعت ویدیو گیم به شمار می‌رود. نسخه Definitive Edition مطمئنا یک اثر خوب بود؛ اما چیزی که طرفداران واقعا می‌خواستند و هنوز هم می‌خواهند یک دنباله است. خوشبختانه این امر به‌زودی محقق خواهد شد؛ زیرا Mafia 4 هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد.

اضافه شدن نسخه Mafia: Definitive Edition به گیم پس می‌تواند نشان‌دهنده معرفی احتمالی مافیا ۴ در آینده نه‌چندان دور باشد. همچنین بازی مورد انتظار GTA 6 در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود و برای جلوگیری از تحت‌الشعاع قرار گرفتن، Mafia 4 احتمالا زودتر از آن چیزی که ما فکر می‌کنیم عرضه خواهد شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370228

برچسب ها