جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > با چه مبلغی می‌توان در محله پیروزی خانه رهن کرد؟+ جدول

با چه مبلغی می‌توان در محله پیروزی خانه رهن کرد؟+ جدول

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداقل بودجه مورد نیاز برای رهن کامل یک واحد 30 تا 40 متری در محله پیروزی، 300 میلیون تومان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در شرق تهران و مناطق 4 و 8 مستاجران زیادی سکونت دارند؛ بازار رهن و اجاره نیز در این محله نسبت به بازار خریدوفروش از مراجعه‌کننده بیشتری برخوردار است.

البته به گفته واسطه‌های ملکی در حال حاضر تمدید قرارداد بیشتر و جابه‌جایی کمتر شده است چراکه برای موجران به لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است.

در محله پیروزی برای رهن هرمترمربع از یک واحد آپارتمان، بسته به موقعیت قرارگیری در منطقه از 8 میلیون تومان شروع می‌شود و به 20 میلیون تومان به ازای هرمترمربع نیز می‌رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداقل بودجه مورد نیاز برای رهن کامل یک واحد 30 تا 40 متری در محله پیروزی، 300 میلیون تومان است که البته نباید با این مبلغ انتظار برخی از امکانات و یا نوساز بودن را داشت.

واحدی 110 متری، دارای 6 سال عمربنا و با امکانات، 500 میلیون تومان رهن و 21 میلیون تومان اجاره ماهانه  و واحدی با 50 مترمربع زیربنا و 10 سال ساخت، 400 میلیون رهن و 8 میلیون اجاره آگهی شده است.

برای رهن کامل آپارتمانی با 50 مترمربع زیربنا و 15 سال ساخت، بدون پارکینگ و آسانسور 430 میلیون تومان و برای رهن کامل آپارتمانی 150 متری و نوساز، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است.

پی

منبع: eghtesadnews-662319

برچسب ها
نسخه اصل مطلب