جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > بهبود آبرسانی به فسا با مهندسی مجدد 2 حلقه چاه

بهبود آبرسانی به فسا با مهندسی مجدد 2 حلقه چاه

مدیر عامل شرکت آبفا فارس از مهندسی مجدد ۲ حلقه چاه و بهره برداری از دو حلقه چاه آهکی دیگر در منطقه موردی شهرستان فسا خبر داد و گفت: بخشی از مشکلات آبرسانی شهرفسا و روستاهای بخش نوبندگان این شهرستان مرتفع شد.

علی شبانی در همین رابطه اظهار کرد: با پیگیر ی های مجدانه مسئولین محلی و خادمان مردم در شرکت آبفا استان فارس، دو حلقه چاه آهکی در منطقه موردی شهرستان فسا پس از حفر، تجهیز و برق رسانی در مدار بهره برداری قرار گرفت که با گشایش این منابع آبرسانی، علاوه بر تقویت آب شبکه ی آبرسانی بخشهایی از شهر فسا، تعدادی از روستاهای بخش نوبندگان نیز از مزایای آن منتفع شدند.

وی با تشریح مشخصات فنی طرح، افزود: این طرح که شامل حفر ، تجهیز ، برقرسانی ۲ حلقه چاه ، همراه با اجرای هزار متر خط انتقال با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطر دویست میلیمتر و اجرای هفتصد متر خط انتقال برق می باشد، با اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال اجرا و به مرحله ی بهره برداری رسیده است.

شبانی اضافه کرد: در همین راستا و در پروژه ای دیگر میزان آبدهی دو حلقه چاه دیگر نیز با مهندسی مجدد به میزان ۳۲ لیتر در ثانیه افزایش یافت که این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس خاطر نشان کرد: با بهره بردرای از این چاههای آب شرب ، روند آبرسانی به شهر و تعدادی از روستاهای بخش نوبندگان شهرستان فسا به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب