جستجو
رویداد ایران > رویداد > کلیپ انیمیشن سریالی لاک پشت های نینجا؛ جدال با ربات‌ها

کلیپ انیمیشن سریالی لاک پشت های نینجا؛ جدال با ربات‌ها

شبکه پارامونت پلاس کلیپ جدیدی از انیمیشن سریالی Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه پارامونت پلاس کلیپ جدیدی از انیمیشن سریالی Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles (ماجراهای لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان) را پخش کرده است. این کلیپ رونمایی بیشاپ از ربات‌های قدرتمندی را نشان می‌دهد که برای نابودی جهش‌یافته‌ها اختراع کرده است. نخستین فصل این انیمیشن سریالی دارای ۱۲ قسمت است که در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ (۹ اوت ۲۰۲۴) پخش می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن سریالی Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles می‌خوانیم: «این انیمیشن به ماجراهای قهرمانان محبوب عاشق پیتزایی می‌پردازد که از مجاری فاضلاب پا به خیابان‌های نیویورک می‌گذارند. لئو، راف، دنی و مایکی با تهدیدهای جدیدی روبه‌رو می‌شوند و با کمک متحدان سابق باید تعادلی بین زندگی دوگانه خود برقرار کنند؛ هم به‌عنوان نوجوان‌های معمولی و هم قهرمانانی که در شهر نیویورک زندگی و با کاراکترهای شرور مقابله می‌کنند.»

میکا ابی در نقش داناتلو، شامون براون جونیور در نقش مایکل‌آنجلو، نیکولاس کانتو در نقش لئوناردو، برادی نون در نقش رافائل، آیو ادبیری در نقش آپریل، پیت دیویدسون در نقش روراد، آلانا اوباک در نقش بیشاپ، تیموتی اولفینت در نقش گلدفین، دنی ترخو در نقش پیجون پیت، کریستوفر مینتس-پلس در نقش لی مارماهی، جیلیان بل ر نقش موستانگ سالی، ناتاشا دمتریو در نقش وینگنات و پست مالون در نقش ری فیله از صداپیشه‌های انیمیشن به‌شمار می‌آیند.

منبع: zoomg-370208

برچسب ها