جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ریسک بزرگ فرانسوی‌ها برای شروع المپیک متفاوت/ افتتاحیه روی «آب»!

ریسک بزرگ فرانسوی‌ها برای شروع المپیک متفاوت/ افتتاحیه روی «آب»!

مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره بازی های المپیک در شرایطی جمعه شب برگزار می شود که برای نخستین بار این مراسم در محیطی خارج از ورزشگاه و روی آب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، شمارش معکوس برای شروع رقابت بیش از ۱۱ هزار ورزشکار در بزرگترین رویداد ورزشی جهان جمعه شب به پایان می رسد و از صبح روز شنبه رقابت ها به صورت رسمی آغاز خواهد شد تا هیجان ورزش دنیا این بار از پاریس به دنیا منتقل شود.

مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره بازی های المپیک برای نخستین بار و تصمیم فرانسوی ها در محیطی خارج از ورزشگاه برگزار خواهد شد و قرار است رود «سن» میزبان این مراسم جذاب باشد. هر چند که برای برگزاری این مراسم تهدیدهایی وجود داشته و فرانسوی ها را با دلهره مواجه کرده، اما می توان امیدوار بود که افتتاحیه ماندگاری رقم بخورد.

البته تهدیدهایی که از مدت ها قبل برای برگزاری مراسم افتتاحیه صورت گرفته بود، فرانسوی ها را برآن داشت تا از چند روز قبل تدابیر امنیتی شدیدی را برای برگزاری مراسم در نظر بگیرند. به همین خاطر از هفته گذشته ترددها در خیابان های منتهی به برج ایفل و رودخانه سن که قرار است مراسم افتتاحیه در آن برگزار شود تحت کنترل و تدابیر شدید قرار گرفت.

مراسم افتتاحیه در این رود برگزار خواهد شد

برخی ورزشکاران به دلیل در پیش بودن مسابقاتشان در روز شنبه و برخی ورزشکاران نیز به دلیل دیرتر از شروع شدن مسابقات شان و ماندن در تهران نمی توانند در مراسم افتتاحیه المپیک سی و سوم حضور داشته باشند.

منبع: mehrnews-6176679

برچسب ها
نسخه اصل مطلب