جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > حبیب‌الله بیطرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است/نسبت‌های ناروا دادن، روش جبهه پایداری برای رقابت با اصلاح‌طلبان است

حبیب‌الله بیطرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است/نسبت‌های ناروا دادن، روش جبهه پایداری برای رقابت با اصلاح‌طلبان است

عضو دولت اصلاحات می‌گوید: «جبهه پایداری با پزشکیان و در مجموع اصلاح‌طلبان مخالف هستند و همه را رقیب سیاسی خود می‌دانند، متأسفانه روش‌های آن‌ها دموکراتیک و متکی به گفتمان مردم‌سالارانه دینی نیست.»

شعار دادن علیه ظریف آن هم در نماز جمعه واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. چنانچه چهره‌هایی مانند ناصر قوامی این اقدام علیه ظریف را به عنوان حمله به اصلاح‌طلبان قلمداد می‌کنند و برخی نظیر محسن رهامی به پشت پرده این حمله‌ها اشاره می‌کنند و می‌گویند «دولت سایه» پشت این حمله‌ها قرار دارند. البته رهامی کلیت موضوع را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و می‌گوید حمله به چهره‌های سیاسی آن هم در حین انجام فریضه مذهبی، نماز جمعه که نمادی از وحدت است را تبدیل به نماز تفرقه می‌کند و در صورت تکرار مردم به مرور استقبال کمتری از برگزاری نماز جمعه به این سبک می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در این میان علی جنتی که پیش از این سابقه همکاری با ظریف را داشته، حمله به ظریف با حمله به چهره‌هایی نظیر شهید بهشتی و شهید مطهری در یک کفه ترازو قرار می‌دهد و می‌گوید عده‌ای قدرت طلب که فقط به منافع حزبی و جناحی خود فکر می‌کنند تلاش می‌کنند افراد کارآمد را لجن‌مال کنند و این اقدام مسبوق به سابقه است.

حبیب‌الله بی‌طرف، وزیر دولت اصلاحات، به پشت پرده حمله به ظریف می‌پردازد و می‌گوید این حمله‌ها از طرف جبهه پایداری سازماندهی می‌شود.

در ادامه گفتگوی حبیب‌الله بی‌طرف، وزیر نیرو در دولت اصلاحات را می‌خوانید:

آقای بی‌طرف! اخیراً به آقای ظریف و در مجموع دولت پزشکیان حملاتی از طرف تندرو‌ها صورت گرفته است، به نظر شما پشت پرده این حملات چه طیف و جریانی هستند؟

به نظرم عوامل جبهه پایداری پشت اینگونه اقدامات هستند آن‌ها رقابت‌های دوران انتخابات را به دوران بعد از آنهم کشانده اند، آن‌ها در حال انجام حملات ناجوانمردانه و مداخلات غیرمنصفانه‌ای در کار پزشکیان هستند، که این کار‌ها درست نیست.

این حملات جبهه پایداری به دلیل نگرانی از حضور ظریف کنار پزشکیان است یا به دلیل عصبانیت بخاطر شکست در انتخابات یا.

جبهه پایداری با پزشکیان و در مجموع اصلاح‌طلبان مخالف هستند و همه را رقیب سیاسی خود می‌دانند، متاسفانه روش‌های آن‌ها دموکراتیک و متکی به گفتمان مردم‌سالارانه دینی نیست، بلکه بیشتر آن‌ها از روش‌های تخریبی، نسبت‌های ناروا دادن و حرف‌های نامناسب زدن، استفاده می‌کنند که این‌ها، روش‌های غیراصولی و غیر مردم سالارانه است.

منبع: fararu-757573

برچسب ها
نسخه اصل مطلب