جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > هدف نهایی در اجرای فرایندهای کاری، نشاندن لبخند رضایت بر لبان بیماران است

دکترحسین پور معاون خدمات درمانی :

هدف نهایی در اجرای فرایندهای کاری، نشاندن لبخند رضایت بر لبان بیماران است

دکتر محبتی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان در مراسم تکریم و معارفه مدیر بیمارستان، پس از آرزوی شفای عاجل برای دکتر زینلی مدیردرمان استان و خیرمقدم به حاضرین، پر‌وژه ها و فرایندهای مختلف بیمارستان را زمینه کاری بزرگی دانست که مستلزم کار تیمی و همت جمعی است و ضمن تشکر از تلاشهای مدیر قبلی بیمارستان برای مدیر جدید آرزوی توفیق کرد.

دکتر حسین پور نیز ضمن آرزوی قبولی عزاداریهای ماه محرم گفت:هدف غایی همه تلاشها نشاندن لبخند رضایت بر لبان بیماران است.

وی با اشاره به شاخصهای مهم بیمارستانی از  جمله اعمال جراحی بزرگ، ضریب اشغال تخت، موضوع مهم اقتصاد درمان، درآمد اختصاصی، اعتباربخشی و ..... به لزوم مدیریت هوشمندانه بیمارستان تاکید کرد.

دکتر حسین پور با اشاره به پیچیدگی فرایندهای بیمارستانی برای مدیر جدید بیمارستان آرزوی توفیق کرد و از وی خواست که پروژه های بیمارستان را با جدیت دنبال نماید و از زحمات دکتر امیرلطیفی مدیر قبلی بیمارستان تقدیر کرد.

حجت عبدلی معاون پشتیبانی نیز ضمن تبریک روز فیزیوتراپی گفت: یکی از دغدغه های بزرگ مدیر درمان انتصاب مدیر این بیمارستان بود و همکارگرامی آقای امامی گزینه مناسبی برای این جایگاه است که انتظار می رود وی بتواند هماهنگی لازم بین حوزه های مختلف درمان و پشتیبانی را بیش از گذشته ایجاد و ارتقاء داده و جانشین پروری را نیز سرلوحه خود قرار دهد.

عزیزاله امامی مدیر جدید بیمارستان نیز پس از دریافت ابلاغ سرپرستی خود از اعتماد مدیریت درمان تقدیر و ابراز امیدواری کرد که با کمک همه ارکان بیمارستان توفیق حاصل شود و بیمارستان پیشرفت نماید.

این مراسم با حضور دو تن از معاونین مدیریت درمان استان، رئیس بیمارستان، جمعی از روسای ادارات ستادی مدیریت درمان و مسئولین بخش های بیمارستان برگزار شد.

عزیزاله امامی که بعنوان سرپرست مدیریت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منصوب شد پیش از این بعنوان پرستار، مترون و مدیر داخلی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبد کاووس و رئیس اداره بازرسی در مدیریت درمان استان سابقه فعالیت دارد.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب