جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > انجمن انبوه سازان گلستان پذیرای توسعه هوشمندسازی ساختمان بر بستر فیبر نوری مخابرات

رئیس انجمن انبوه سازان گلستان:

انجمن انبوه سازان گلستان پذیرای توسعه هوشمندسازی ساختمان بر بستر فیبر نوری مخابرات

رئیس نجمن انبوه سازان گلستان در همایش جایگاه هوشمند سازی در برندسازی ساختمان ها گفت : پذیرای توسعه هوشمندسازی ساختمان بربستر فیبر نوری مخابرات هستیم .

 مهران فدوی، رئیس انجمن انبوه سازان استان گلستان گفت: انجمن پذیرای توسعه هوشمندسازی در ساختمان ها است و از گسترش این تکنولوژی استقبال می کند.
مهندس مهران فدوی  که در همایش جایگاه هوشمندسازی در برندسازی ساختمان سخن می گفت :  استفاده از هوشمندسازی در صنعت ساختمان را عامل ارتقاء توانمندی تولید کنندگان و تاثیرگذار در کاهش هزینه های تولید دانست . 
وی افزود: سازندگان باید به سمت هوشمندسازی ساختمان حرکت کنند زیرا نمی توانند نسبت به این موضوع بی توجه باشند و با توجه به ضرورتی که وجود دارد نمی توان منکر لزوم توسعه هوشمندسازی در ساختمان ها شد و استفاده از بستر فیبر نوری مخابرات در این راستا کمک بزرگی خواهد کرد . 
به گفته رئیس انجمن انبوه سازان استان گلستان، غیر قابل انکار است که استفاده از تکنولوژی ها بر بستر فیبر نوری مخابرات ، هزینه های تولید در آینده را کاهش می دهد.
همایش «نقش هوشمندسازی در برندسازی ساختمان» با مشارکت مخابرات منطقه گلستان، انجمن انبوه سازان استان گلستان، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، شرکت نگزیو در استان گلستان در روز سه شنبه دوم مرداد در گرگان برگزار شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب