جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت؛

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، با حضور حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افتتاح شد.

کرایلو گفت: امروز باید همه تلاش کنیم تا مشکل اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را با راه حل مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان حل کنیم.

وی افزود: تلاش های بسیار زیادی در استان انجام شده تا بتوانیم مهارت آموزی را در جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همچنین بیان کرد: با ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان شاهد تقویت و گسترش همکاری ها در حوزه مهارت آموزی در استان را شاهد خواهیم بود.

کرایلو تصریح کرد: تدوین استانداردهای مورد نیاز و تبادل نیروهای متخصص در حوزه ارائه آموزش های مهارتی به گروه های هدف از دیگر اهداف ایجاد این مرکز می باشد.

عظیمی در این جلسه گفت: ۴۷ درصد خروجی دانشگاه ها، با توجه به نداشتن توانمندی ها و مهارت های لازم دانشجویان، در حوزه اشتغال و ایجاد کسب و کار دچار مشکل هستند.

وی افزود: اشتغال پس از فارغ التحصیلی دانشجویان از دانشگاه ها، یکی از دغدغه های مهم دانشگاه ها است.

شایان ذکر است مجوز فعالیت مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علوم پزشکی گلستان توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در این مراسم اعطا شد.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب