جستجو
رویداد ایران > رویداد > توسعه‌دهندگان و طرفداران از حضور سایبرتراک در فورتنایت ناراضی هستند

توسعه‌دهندگان و طرفداران از حضور سایبرتراک در فورتنایت ناراضی هستند

به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان بازی فورتنایت از حضور خودروی سایبرتراک ایلان ماسک در این بازی خوشحال نیستند.

بازخوردهای مردم و توسعه‌دهندگان فورتنایت پس از پخش تیزر معرفی سایبرتراک تسلا در این بازی، خیلی زود راه به شبکه‌های اجتماعی پیدا کردند. در یک اتفاق نادر، بسیاری از کارکنان استودیو اپیک گیمز به شبکه‌های اجتماعی آمدند و نارضایتی خود را از اضافه شدن خودروی ایلان ماسک به این بازی اظهار نارضایتی کردند.

کایل وین، تهیه‌کننده فستیوال‌های فورتنایت اینگونه نوشت: «جهت یادآوری، ۱- می‌توانید ازطریق کیف پول خود در بازی رای بدهید یا احساسات خود را در فضای مجازی اعلام کنید ۲- هر شرکتی تشکیل شده از تعداد زیادی انسان با عقاید مختلف است ۳- آن وانت واقعا ظاهر احمقانه‌ای دارد و مدیرعامل آن شرکت [تسلا] هم آدم پست فطرتی است.»

تعداد بسیاری از طرفداران این بازی در شبکه‌های اجتماعی ایکس و ردیت گفتند که عمدا کسانی را که از این خودرو در بازی استفاده کنند شکار می‌کنند و از سایر بازیکنان حاضر در بازی نیز درخواست کردند تا اگر کسی را در حال استفاده از این خودرو دیدند، بازی خود را رها کنند و با آن‌ها متحد شوند تا این بازیکنان را از پا درآورند.

فورتنایت در حال حاضر در دوران افت قبل از عرضه به‌روزرسانی خود قرار دارد اما داده‌کاوانی که توانستند به اطلاعات این به‌روزرسانی دست پیدا کنند متوجه شدند که این خودرو قرار است به‌عنوان یک پاداش رایگان و در ازای انجام یک کوئست مشخص به بازیکنان اعطا شود.

از آن جایی‌که تیزر معرفی این خودرو در بازی هیچ نشانه‌ای از رایگان بودن آن نداشت، می‌توان گفت که تصمیم اپیک گیمز برای اهدای رایگان آن به بازیکنان تصمیم عجیبی است. اپیک گیمز احتمالا از آن جایی که می‌دانسته اگر در ازای این خودرو از بازیکنان مبلغی دریافت کند باید بخشی از آن را به ایلان ماسک دهد، از انجام این کار صرف‌نظر کرده است. بازیکنان می‌توانند از امروز تا ۱۷ مرداد و در ازای انجام زنجیره‌ای از کوئست‌ها و بدون پرداخت هزینه‌ای این خودرو را به گاراژ خود اضافه کنند.

نظر خود را درباره این موضوع با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: zoomg-370113

برچسب ها