جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > رهن و اجاره در یوسف‌آباد چند؟+ جدول

رهن و اجاره در یوسف‌آباد چند؟+ جدول

اقتصادنیوز: برای رهن هر مترمربع از آپارتمان نوساز در یوسف آباد تهران، 20 تا 21 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی‌ بازار رهن و اجاره خانه در محله یوسف آباد که در منطقه 6 و مرکز تهران قرار دارد نشان می‌دهد که به طور متوسط، برای رهن هرمترمربع از آپارتمان نوساز در این محله، 20 تا 21 میلیون تومان و برای رهن هرمتر از آپارتمان غیر نوساز و با امکانات، 13 تا 14 میلیون تومان تعیین می‌شود؛ البته برخی نیز بسته به امکانات کمتر و قدمت بیشتر ملک خود، با رقمی پایین‌تر از این ارقام ملک خود را اجاره می‌دهند.

برای رهن کامل واحدی 50 متری در این محله، دست‌کم باید 800 میلیون تومان بودجه داشت، آپارتمانی با این متراژ و 25 سال ساخت و بدون پارکینگ، با 830 میلیون تومان رهن کامل و واحدی 40 متری و 9 سال ساخت، با 650 میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شود.

خبر مرتبط
بازار رهن و اجاره پررونق‌تر از بازار خرید و فروش شد+ جدول

اقتصادنیوز: بازار رهن و اجاره خانه هم‌اکنون از بازار خرید و فروش پیشی گرفته و اکثر واسطه‌های ملکی فعالیت در بازار اجاره را در پیش گرفته‌اند؛ چراکه بازار خرید و فروش همچنان خالی از معامله‌گران است.

در این محله، آپارتمانی ویلایی، با 160 مترمربع زیربنا و 27 سال عمربنا و دارای پارکینگ و انباری، با 3 میلیارد و 800 میلیون تومان رهن کامل و واحدی با 390 مترمربع زیربنا و 22 سال عمربنا، داراری پارکینگ و انباری، یا یک میلیارد ودیعه و 240 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

یوسف آباد

 

منبع: eghtesadnews-661585

برچسب ها
نسخه اصل مطلب