جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > درگیری مسلحانه پلیس فارس با قاچاقچیان/کشف 248 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد:

درگیری مسلحانه پلیس فارس با قاچاقچیان/کشف 248 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی فارس، وقوع درگیری مسلحانه بین پلیس مبارزه با موادمخدر این استان با قاچاقچیان را تایید و خاطرنشان کرد که در این رخداد 248 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" دوشنبه دوم مرداد به خبرنگاران گفت: بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی داراب از حمل و جابه جایی تریاک با 3 دستگاه موتورسیکلت در محورهای فرعی و کوهستانی داراب مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی داراب پس از هماهنگی قضایی به منطقه کوهستانی و خاکی معروف به "چاگونی" اعزام شده و پس از شناسایی 3 دستگاه موتورسیکلت مورد نظر، دستور ایست دادند اما با تیراندازی قاچاقچیان مواجه شدند.

فرمانده انتظامي فارس ادامه داد: در درگیری متقابل با پلیس، یکی از قاچاقچیان مجروح شد و 2 نفر دیگر با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با یک دستگاه موتورسیکلت متواری شدند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه در بازرسی از خورجین‌ موتورسیکلت‌ها در مجموع 248 کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی (مجروح) و یک نفر که با سواری پژو قصد تحویل گرفتن مواد مخدر از راکبین موتورسیکلت‌ها را داشت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یک قبضه اسلحه کلاش که قاچاقچیان اقدام به تیراندازی به سمت پلیس می‌کردند نیز کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری 2 قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

 انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب