جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > همه موظف به حمایت از رئیس‌جمهور منتخب هستیم

دبیر جامعه روحانیت شیراز:

همه موظف به حمایت از رئیس‌جمهور منتخب هستیم

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، همه را موظف به حمایت کامل از رئیس‌جمهور منتخب دانست.

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری در حاشیه مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع)، ضمن تبریک به دکتر پزشکیان، از موضع‌گیری‌های ولایت‌مدارانه رئیس جمهور منتخب قدردانی کرد.

طاهری گفت: مطابق با دستور صریح مقام معظم رهبری با تمام توان از رئیس جمهور منتخب حمایت می‌کنیم و تمام قد در جهت موفقیت ایشان ایستادگی خواهیم کرد و دعاگوی دکتر پزشکیان هستیم.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) همچنین گفت: بسیاری از خادمان تنها به عشق حضور در جوار این امامزاده، سال‌هاست این نگین شهر شیراز را ترک نکرده‌اند و تنها مرگ باعث پایان خدمتگزاری آنها شده است.

طاهری گفت: همین دلبستگی غیر قابل وصف مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام سبب شده تا ملت ایران در جهان عزتمند شود و هرگز زیر بار ظلم و پذیرش فریب رسانه های آدمکش جهان نشود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که مطابق با فرموده مقام معظم رهبری رژیم کودک کش اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و امیدوارم این اتفاق حتی زودتر بیفتد.

به گزارش رویدادایران، آیین غبارروبی حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع)، با حضور تولیت و خادمان حرم مطهر و جمعی از مسئولان اوقاف و امورخیریه فارس در فضایی معنوی، همراه با قرائت دعا اشعار و مداحی انجام شد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب