جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > بهار امسال شهروندان ۴۹۰۰۰ بار با ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته‌اند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز:

بهار امسال شهروندان ۴۹۰۰۰ بار با ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته‌اند

سخنگوی شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری این کلان‌شهر به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌های خود به سامانه ۱۳۷، چراغ راه مدیران باشند.

رضا جاویدی از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری، بیش از ۱۰ هزار تماس در این سامانه ثبت و جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز افزود: برای اولین مرتبه این مرکز با لحاظ مهلت زمانی از پیش تعریف‌شده به درخواست‌ها و شکایات همشهریان پاسخ داده است.

به گفته سخنگوی شهرداری شیراز؛ پاسخگویی به شهروندان در قالب مهلت زمانی تعیین‌شده باعث اعتمادسازی و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری خواهد شد و این مرکز با در نظر گرفتن ضرورت اصل تکریم شهروندان مشارکت پذیر و دغدغه‌مند که خود را در مدیریت شهر شریک می‌دانند، برای نقدهایی که به عملکرد مجموعه خدوم شهرداری دارند، تقدیر و از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد.

جاویدی با بیان اینکه در ایام نوروز تماس‌های زائرین و گردشگران در موضوع‌هایی مختلف همچون اسکان و اقامت، پارکینگ، مراکز تفریحی و اماکن گردشگری در این سامانه ثبت شد، افزود: علاوه بر آن ناظرین شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری برای سومین سال متمادی با بهره‌گیری از بستر این سامانه بیش از ۱۰۰۰ موردایراد و مشکل شهری را جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: آماده‌سازی و بارگذاری لینک نقشه شهر، ارسال موقعیت مکانی مراکز اسکان و اماکن گردشگری برای مسافران، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ۱۳۷ و بارگذاری اطلاعات موردنیاز مسافران در قالب فایل‌ها و دفترچه‌های راهنما ازجمله اقدامات مؤثر این حوزه ارتباطی در نوروز بود.

سخنگوی شهرداری اعلام کرد: لکه‌گیری و مرمت آسفالت، سد معبر و مزاحمت، تمیزی معابر بارفروش و ساخت‌وساز غیرمجاز از موارد پرشمار در این سامانه بوده است که با اولویت ویژه در برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری قرار گرفت و پیگیری شد.

جاویدی همچنین از شهروندان خواست تا مجموعه شهرداری را بیش از گذشته یاری و چشم و گوش مدیران شهرداری باشند و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌ها  به این سامانه چراغ راه مدیران شهرداری باشند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب