جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > گام مهم شهرداری در ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان شهرک‌های جنوب شیراز

یک مسئول در شهرداری شیراز مطرح کرد:

گام مهم شهرداری در ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان شهرک‌های جنوب شیراز

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از پیشرفت پروژه پل مهدی‌آباد خبر داد و بر نقش ارزنده این پروژه در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان شهرک‌های جنوبی تأکید کرد.

علی‌حسین عباسی با اعلام پیشرفت پروژه پل مهدی‌آباد از نقش ارزنده این پروژه در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان شهرک‌های جنوبی خبر داد و گفت: این پروژه شهرک‌های سامان و اطراف آن را به سمت کمربندی متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه بتن‌ریزی شالوده میانی پل مهدی‌آباد پایان پذیرفته است، افزود: این پل به عرض ۴۰ متر و طول ۴۲ مشتمل بر دو باند رفت‌وبرگشت ۲۰ متری و پیاده‌رو به عرض ۶ متر است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با ارائه جزییات بیشتری از این پروژه عمرانی عنوان کرد: تعداد ۶۴ شمع ۳۰ متری، ۶۰ تیر ۲۰‌متری و تعداد ۸ ستون به ارتفاع ۶٫۵ متر در این سازه بکار می‌رود.

عباسی با یادآوری این موضوع که هر بارندگی زمینه بروز مشکلاتی در اجرای این پروژه را پدید می‌آورد، بیان کرد: تمامی تلاش خود را به‌منظور پیشرفت حداکثری پروژه در فصل تابستان بکار می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پروژه‌هایی که به همت کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز اجرا می‌شوند، به‌صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز عنوان کرد: پروژه‌های زیرگذر خیابان شهید پیشرو، قائم-رحمت، اردیبهشت، سیل بندی سعدی با حمایت شهردار و پشتیبانی شورای اسلامی شهر به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب