جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نزاع در جنوب تهران با قتل پایان گرفت

نزاع در جنوب تهران با قتل پایان گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاتل کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب به جرم در شهرستان ری، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام خبر مجروح شدن یکی از شهروندان در جریان وقوع یک درگیری مسلحانه در محدوده کهریزک، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در جریان تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در پی نزاع و درگیری به وجود آمده میان دو نفر یکی از آنان به وسیله چاقو دچار جراحت شده اما با وجود اعزام سریع به بیمارستان و تلاش کادر درمان متاسفانه بر اثر جراحت فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: بلافاصله تیم ویژه‌ای از ماموران برای شناسایی عامل این جنایت تشکیل شد که با انجام اقدامات خاص پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی هویت قاتل مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش در یک کارگاه ضایعاتی، دستگیر و به مقر انتظامی شد.

طرهانی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت:‌ این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده علت قتل را اختلافات شخصی اعلام کرد. در ادامه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی دراین خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: fararu-756479

برچسب ها
نسخه اصل مطلب