جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > دستگیری عاملان تیراندازی در استهبان و سروستان

دستگیری عاملان تیراندازی در استهبان و سروستان

فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استهبان و سروستان از توابع استان فارس، از دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان‌ها که در یک مورد منجر به فوت و در فقره دوم منجر به جرح شده بود، خبر دادند.

فرمانده انتظامی استهبان اعلام کرد که عامل تیراندازی و قتل جوان 19 ساله در این شهرستان، کمتر از یک روز بعد ارتکاب جرم، دستگیر شد.

سرهنگ "حسین اکبرپور" توضیح داد: یکشنبه 30 تیر، در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر "ایج" استهبان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی 19 ساله در حالی که در مغازه میوه‌فوشی مشغول کار بوده توسط فردی ناشناس با سلاح گرم به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی استهبان ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی دولول را نیز از وی کشف کنند.

سرهنگ "اکبرپور" با بیان اینکه قاتل 40 ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری عامل تیراندازی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان نیز از دستگیری فردی خبر داد که با تیراندازی فردی را مجروح کرده بود.

سرهنگ "آرش بخشایی مطلق" گفت: در پی وقوع تیراندازی منجر به جرح یک نفر از اهالی یکی از روستاهای سروستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ضارب پس از اقدام به تیراندازی متواری شده بود، افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند متهم را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه از مخفیگاه متهم 2 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد، گفت: ضارب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب