جستجو
رویداد ایران > استان ها > دهه اول محرم 330 موکب در شیراز برپا شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شیراز:

دهه اول محرم 330 موکب در شیراز برپا شد

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دهه اول محرم 330 موکب عزاداری در معابر و محلات مناطق یازده گانه این کلانشهر برپا و فعال شد.

محمدرضا هاجری گفت: به مناسبت ایام محرم حسینی در دهه نخست محرم بیش از 90 درصد از فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن سطح شهر با محوریت آموزه های متعالی عاشورا  با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، معاونت محیط زیست و خدمات و حمل و نقل شهری شهرداری شیراز انجام شد.

وی افزود: با همکاری مناطق یازده گانه شهرداری از 330 موکب حسینی در محلات شیراز حمایت شد تا بتوانند نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند و جلودار فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) باشند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شیراز بیان کرد: در این ایام با هماهنگی و همکاری بین بخشی اعضای شورا و شهرداران مناطق به صورت ویژه امکانات در اختیار هیئت های مذهبی قرار گرفت تا  دسته‌های عزاداری را هدایت کنند و اخلالی در ترددهای شهری ایجاد نشود.

محمدرضا هاجری گفت: در این ایام همچنین از طریق بسیج شهرداری هر شب غذای نذری بین عزاداران توزیع و با مدیریت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز وسایل مورد نیاز هیئات مذهبی تامین و توزیع شد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب