جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نمایندگان فوتبال ایران با خاطر جمع راهی آسیا می شوند

نمایندگان فوتبال ایران با خاطر جمع راهی آسیا می شوند

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تلاش می‌کنیم در آینده مجموعه مطمئنی برای آموزش مسابقات داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج پس از نشست هم‌اندیشی با مدیران ۴ باشگاه آسیایی، اظهار داشت: نشست بسیار خوبی با مدیران استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان برگزار شد. آنها جدا از باشگاه بودن در لیگ برتر، نمایندگان ایران در آسیا هستند. همه توضیحات خود را دادند. در مورد بازیکنان خارجی بحث شد که استفاده از آنها را به ۶۰ درصد حضور در بازی‌های کل فصل اختصاص دادیم.

وی افزود: سه تا چهار درخواست داشتیم که با آنها موافقت شد. برای همه باشگاه‌ها این اتفاق می‌افتد. آنها با خاطر جمع بیشتری به آسیا می‌روند و البته درخواست‌هایی هم داشتند که باید بررسی شود.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: موضوع دوم بحث آرامش ورزشگاه‌ها، سکوها، لیدرها و بلیت الکترونیکی بود که مفصل و حدود ۲ تا ۳ ساعت در موردش بحث کردیم. تلاش می‌کنیم در آینده مجموعه مطمئنی برای آموزش مسابقات داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: پس از آن هم از اتاق VAR بازدید کردیم که داوران در آن آموزش می‌بینند. همین الان تیم‌های داوری بسیار مجربی داریم که آموزش‌های لازم را دیده و می‌بینند. می‌توانیم از این سیستم استفاده کنیم که دنبال دستگاه‌هایش هستیم. چند دستگاه هم آمده که انشاالله تا آغاز لیگ پروسه ورود تمام دستگاه‌ها تکمیل می‌شود.

منبع: mehrnews-6172534

برچسب ها
نسخه اصل مطلب