جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 2000 میلیارد ریال در شیراز

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 2000 میلیارد ریال در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان شیراز خبر داد و ارزش این اراضی را بالغ بر 2000 میلیارد ریال اعلام کرد.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" یکشنبه 31 تیر به خبرنگاران گفت: در پي شکایت نماينده اداره منابع طبیعی استان مبني بر تصرف حدود 140 هکتار از اراضي ملی توسط تعدادی از اهالي در منطقه "خان خمیس" شهرستان شیراز، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي به همراه نماينده و کارشناسان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اداره آب با هماهنگي قضایي به محل مورد نظر اعزام و حدود 140 هکتار از اراضي ملي كه در بستر رودخانه به صورت غيرقانوني تصرف و اقدام به فنس‌کشی، کشیدن دیوار، احداث ساختمان و تغییر کاربری شده بود، به بيت‌المال بازگردانند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در این خصوص 6 نفر شناسايي و احضار و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: كارشناسان ارزش زمين‌هاي رفع تصرف شده را 2 هزار ميليارد ريال برآورد كردند.

حبیبی خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبيعي و ملی از اولويت‌هاي مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور كار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب