جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > مشترکان کم مصرف تجاری تشویق می‌شوند

یک مسئول در توزیع برق فارس:

مشترکان کم مصرف تجاری تشویق می‌شوند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکان بخش تجاری در صورتی که مصارف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند براساس دستورالعمل، مورد تشویق قرار گرفته و جوایز ارزنده به آنها اهدا می شود.

محمدحسین زارعی توضیح داد: پویش "با انرژی" با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق بخش‌های تجاری و خانگی در سراسرکشور راه‌اندازی شده و کاربران می‌توانند با مشارکت در این پویش، با کاهش مصرف برق خود از جوایز نفیس آن برخوردار شوند.

او با بیان اینکه تاکنون مشترکان تجاری همکاری خوبی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق انجام داده‌اند، افزود: امسال 664 تفاهمنامه بین توزیع برق فارس و مشترکان تجاری منعقد شد و پیش بینی می شود میزان مصرف برق در این بخش نیز روند نزولی داشته باشد.

این مقام مسئول یادآورشد: سال گذشته 429مشترک تجاری در استان فارس در طرح‌های مدیریت مصرف برق مشارکت کردند و مشمول دریافت بیش از 3 میلیارد ریال پاداش شدند.

زارعی گفت: جایگزین کردن لامپ‌های LED به جای لامپ های پرمصرف رشته‌ای و گازی یا مدادی، استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی روی 24درجه، استفاده از سایه بان بروی کولرها، استفاده از پنجره‌های دوجداره و درب‌های اتوماتیک جهت جلوگیری از اتلاف انرژی، تعمیرات به موقع وسایل برقی بخش تجاری از جمله لوازم روشنایی، تجهیزات سرمایشی، یخچال‌ها و فریزرها و همچنین استفاده از یخچال هایی با راندمان انرژی بالا ، می تواند تا حد زیادی در زمینه مدیریت مصرف برق در بخش تجاری موثر واقع شود.

او ضمن اشاره به پایش وضعیت عملکرد و همکاری مشترکان تجاری در فارس اضافه کرد: اکیپ های نظارتی و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به صورت مستمر با حضور در مجتمع های تجاری میزان مصرف برق این واحدها را مورد پایش قرار می دهند تا ضمن بررسی عملکرد آنان، راهکارهای کاهش مصرف برق نیز به مسئولان انرژی مراکز تجاری ارائه شود.

زارعی در ادامه به معرفی پویش"با انرژی" پرداخت و گفت:  این پویش با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه اندازی شده است و همه مردم می‌توانند با شرکت در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی شرکت کرده و از تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن استفاده نمایند.

وی سهمیه قطعی خودروهای استان فارس را تا پایان تابستان سال جاری 6 دستگاه خودرو اعلام و اضافه کرد: طی سه مرحله قرعه‌کشی باقی مانده در آخر تیر ماه 2دستگاه، قرعه‌کشی آخر مرداد ماه 2 دستگاه و قرعه‌کشی آخر شهریور ماه 2 دستگاه خودرو تعیین شده است.

زارعی یادآورشد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان های استان فارس، در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روش های دریافت اپلیکیشن" با انرژی" را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه 091299975 معرفی و اضافه کرد: بعد از نصب اپلیکیشن" با انرژی" راهکارهای مصرف بهینه برق و معرفی وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل ارائه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب