جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > عملیات اجرایی در پروژه‌های عمرانی شیراز شبانه‌روزی است

یک مسئول در شهرداری شیراز:

عملیات اجرایی در پروژه‌های عمرانی شیراز شبانه‌روزی است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در این کلانشهر تعطیل نیست خاطرنشان کرد که فعالیت اجرایی در پروژه‌های بزرگ مقیاس، شبانه‌روزی است.

علی‌حسین عباسی به خبرنگاران گفت: طی ۱۵ ماه اخیر بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ تُن میلگرد در پروژه‌های عمرانی که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اجرای آن را بر عهده دارد، استفاده شده است. 
 
وی با بیان اینکه برای تأمین میلگرد و آهن‌آلات موردنیاز پروژه‌ها به حجم قابل ملاحظه‌ای از نقدینگی نیاز داریم، افزود: در سال ۱۴۰۲ مقدار ۲ هزار و ۶۳۰ تُن و در سه ماه اول سال جاری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تُن میلگرد در پروژه‌ها بکار گرفته شده است. 
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز ارزش ریالی میلگردهای مصرفی را بیش از یک‌هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم. 
 
عباسی ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز جهت تهیه آرماتور و قیر مصرفی پروژه‌ها گفت: این میلگردها در پروژه‌های تقاطع غیرهسمطح اردیبهشت، قائم، زیرگذر خیابان پیشرو و مهدی‌آباد بکار گرفته شده و زمینه‌ساز تسریع پیشرفت پروژه‌های عمرانی شده است. 
 
این مسئول در شهرداری شیراز تأکيد کرد: با دستور شهردار و پیشتیبانی شورای اسلامی شهر، نوبت شب در پروژه‌های عمرانی فعال شده و هیچ پروژه تعطیل یا نیمه تعطیلی در سطح  کلان‌شهر شیراز نداریم.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب