جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ایتالیا از سال جدید تحصیلی نوشتن روی کاغذ را الزامی کرد

ایتالیا از سال جدید تحصیلی نوشتن روی کاغذ را الزامی کرد

دولت ایتالیا طی بخشنامه‌ای ورود تلفن‌ همراه را توسط دانش‌آموزان به کلاس‌های درس ممنوع و آنها را ملزم به نوشتن روی کاغذ کرد.

دولت ایتالیا طی بخشنامه‌ای ورود تلفن‌ همراه را توسط دانش‌آموزان به کلاس‌های درس ممنوع و آنها را ملزم به نوشتن روی کاغذ کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی اعلام کردند، دولت ایتالیا برای تشویق دانش‌آموزان جهت نوشتن روی کاغذ، استفاده از تلفن‌های همراه را در داخل کلاس‌ها ممنوع اما استفاده از رایانه شخصی و تبلت با موافقت معلمان همچنان مجاز خواهد بود.

به گفته مسئولان، همراه نبودن تلفن همراه به بهبود رفتار دانش‌آموزان کمک و  آنان را ترغیب به بهبود مهارت خود در نوشتن می‌کند.

یکی از مسئولان آموزش و پرورش ایتالیا همچنین اعلام کرد، دفتر یادداشت فعالیت‌های منزل (دفتر رابط) نیز به ادوات دانش‌آموزان بازگردانده شد. این دفتر باید با خط دست دانش‌آموزش پر شود و اولیای دانش‌آموز هم از آن مطلع شوند.

به گفته مسئولان ایتالیایی، ما نیازمند آن هستیم که فرزندان‌مان کاغذ و قلم را مجدداً به دست بگیرند.

گفتنی است قانون ممنوعیت همراه داشتن تلفن همراه در مدارس از سال‌ها پیش تصویب شده بود، اما به شکل صحیحی در مدارس اجرا نمی‌شد، گرچه برخی از تدابیر برای فراهم کردن شرایط بهتر آموزشی برای دانش‌آموزان به آن افزوده شده است.

منبع: etemadonline-666994

برچسب ها
نسخه اصل مطلب