جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه

توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، گفت: اگر دولت و رئیس‌جمهور منتخب همت کنند و یاران همدل و قوی و ‎جسور و مسلط به مسائل کشور و ‎مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنند و یک حرکت مثبت اجتماعی قوی شکل بگیرد؛ حتماً به زودی سیر صعودی مشارکت در کشور اتفاق خواهد افتاد.

مصطفی پورمحمدی در توئیتی نوشت: اگر دولت و رئیس‌جمهور منتخب همت کنند و یاران همدل و قوی و ‎جسور و مسلط به مسائل کشور و ‎مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنند و یک حرکت مثبت اجتماعی قوی شکل بگیرد، حتماً به زودی سیر صعودی مشارکت در کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

در ۳ انتخابات قبلی سیر نزولی در ‎مشارکت داشتیم، ریاست‌جمهوری سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اگر این سیر نزولی ادامه پیدا می‌کرد علائم بسیار بدی رخ می‌داد که خوشبختانه نه تنها متوقف شد بلکه سیر صعودی خود را آغاز کرد.

به ملت تبریک می‌گویم، عده خیلی زیادی به ترس و تردیدشان غلبه کردند و پای ‎صندوق رأی آمدند. گرچه ما به ۵۰ درصد راضی نیستیم، اما عدد را دست‌کم نگیریم.

اگر دولت و رئیس‌جمهور منتخب همت کنند و یاران همدل و قوی و ‎جسور و مسلط به مسائل کشور و ‎مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنند و یک حرکت مثبت اجتماعی قوی شکل بگیرد، حتماً به زودی سیر صعودی مشارکت در کشور اتفاق خواهد افتاد. من به این مسأله خیلی خوش‌بینم.

منبع: fararu-755253

برچسب ها
نسخه اصل مطلب