جستجو
رویداد ایران > استان ها > حضور 60 پزشک با 14 تخصص گوناگون در درمانگاه صلواتی سیدالشهدا

حضور 60 پزشک با 14 تخصص گوناگون در درمانگاه صلواتی سیدالشهدا

مسئول هماهنگی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا گفت : در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 60 پزشک با 14 تخصص در درمانگاه صلواتی سیدالشهدا حضور یافتند و بیماران را ویزیت کردند.


خدیجه مهر نژاد در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران در قم، با اشاره به چگونگی دعوت از پزشکان  عمومی و متخصص برای حضور در درمانگاه صلواتی سیدالشهدا اظهار کرد: برخی از پزشکان حدود 20 سال است که با این درمانگاه صلواتی همکاری دارند که با توجه به ثابت بودن حضور آنان در این درمانگاه تنها با یک تماس نوبت حضورشان در درمانگاه با صلاحدید ایشان تعیین و اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین از حضور دیگر پزشکان علاقمند به حضور در درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و بیان کرد: با این پزشکان نیز تماس گرفته می شود و پس از توضیح مختصری در ارتباط با فعالیت و سابقه این درمانگاه از حضور ایشان برای ویزیت بیماران در این ایام دعوت می شود.

مسئول هماهنگی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در قم با اشاره به نقش پررنگ رسانه ها در معرفی این درمانگاه بیان کرد: برخی از پزشکان به واسطه اخباری که از این درمانگاه منتشر می شود با خدمات این درمانگاه آشنا و از نقاط مختلف کشور اعلام آمادگی می کنند و برای ویزیت بیماران در این ایام حضور می یابند.

وی با بیان اینکه امسال ظرف مدت زمان 10 روز برنامه حضور پزشکان در این درمانگاه؛ تدوین شد، تصریح کرد: در این دو روز حدود 60 پزشک متخصص در 14 تخصص گوناگون شامل اورولوژی، نورولوژی، اعصاب و روان ، تغذیه، گوش و حلق و بینی، کودکان، غدد، مامایی و... در کنار پزشکان عمومی حضور یافتند و به ویزیت بیماران پرداختند.

مهرنژاد همچنین با بیان اینکه برای بیماران کم برخوردار تمهیداتی برای تهیه دارو نیز اندیشیده شد، گفت: در این راستا با دعوت از موسسه شفا گستر کوثر مقرر شد تا سقف 10 میلیون ریال برای هر بیماری در نظر گرفته شود و در صورتی که با پرداخت هزینه دارو پروسه درمان تکمیل نشود و نیاز به تشخیص های مکمل مانند آزمایش نیز وجود داشته باشد با رایزنی با درمانگاه های دی، شهریار، فرجاد و کلینیک ایرانیان تخفیف هایی اعمال می شود که این بیماران بتوانند درمان خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه در بخش دندانپزشکی از درمانگاه های دی، فرجاد و شهریار تخفیف های 30 و 35 درصدی اعمال می شود، تصریح کرد: از درمانگاه ایرانیان نیز ویزیت با تخفیف 50 درصد و همچنین هزینه های ویزیت ، ای کی جی و تزریقات از درمانگاه فرجاد به بیمارانی که به درمانگاه صلواتی سید الشهدا داشته اند تا پایان ماه صفر 50 درصد تخفیف داده می شود.

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب