جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > تجهیز ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی آب صدرا

مدیرعامل آبفا شیراز اعلام کرد؛

تجهیز ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی آب صدرا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که پروژه تجهیز ایستگاه پمپاژ آب شهر جدید صدرا، همزمان با عاشورای حسینی، تکمیل شد.

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر گلایه‌مندی ساکنان بخش‌هایی از شهر جدید صدرا، از آنچه افت فشار و قطعی طولانی مدت شبکه آب شهری عنوان می‌شد، بهمن بهروزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، از به نتیجه رسیدن پروژه ایستگاه پمپاژ مخزن تعادلی این شهر، خبر داد.

بهروزی خاطرنشان کرد که این اقدام در راستای تأمین فشار آب آشامیدنی ساکنان شهر صدرا و در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شده و در روز عاشورای حسینی به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی چندین چاه و اجرای خطوط انتقال در ایام محرم، افزود: خوشبختانه اکنون تعداد تماس های شهروندان در خصوص قطعی آب بسیار کمتر شده و این نشان از موفقیت آمیز بودن طرح های اجرا شده در چند روز اخیر است.

مدیر عامل آبفا شیراز با بیان اینکه تأمین آب سالم و با فشار کافی برای شهروندان همواره اولویت بوده است، گفت: کارکنان این شرکت با تأسی به سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در راستای رسالت سقاگری سر از پا نمی‌شناسند و به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل مشغول انجام وظیفه هستند.

به گزارش رویدادایران، پیش از این بهمن بهروزی اعلام کرده بود که چهار حلقه چاه در شهر جدید صدرا، خشک و از مدار بهره‌برداری خارج شده و برای رفع مشکل تامین آب این شهر، چاه‌های جدیدی ایجاد شده است.

براساس این گزارش، از ابتدای تیرماه، ساکنان بخش‌هایی از شهر جدید صدرا، طی تماس‌هایی با رسانه‌های مختلف از آنچه قطعی مستمر و طولانی مدت آب و افت فشار شبکه، گلایه داشتند. این در حالیست که با توجه به بهره‌برداری از خط دوم آبرسانی سد درودزن به شیراز، این امیدواری ایجاد شده بود که تابستان امسال در شهرستان شیراز مردم با مشکل تامین آب پایدار مواجه نباشند.

انتهای پیام


برچسب ها
نسخه اصل مطلب