جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > اوقاف جزو سه دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت شد

اوقاف جزو سه دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت شد

اوقاف جزو سه دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت شد
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام‌شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه جزو سه دستگاه برتر کشور در دودسته میز خدمت حضوری و میز خدمت الکترونیکی انتخاب شد.
سید ایمان موسوی فر اظهار کرد: بر اساس این سنجش تمرکز بر بررسی پانزده دستگاه اجرایی علاوه بر راهبری و ارزیابی میز خدمت کلیه دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه به کیفیت و نحوه ارائه خدمت در ستاد و واحدهای استانی این دستگاه‌ها بود.
وی افزود: بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دستگاه‌های اجرایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات در نظام اداری نیز یکی از مهم‌ترین اهداف این ارزیابی بوده است.
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: برای انتخاب پانزده دستگاه اجرایی، هشت معیار در نظر گرفته‌شده است که این معیارها عبارتند از: مالکیت پایگاه اطلاعاتی و داده‌های پایه کشور؛ تنوع مخاطبین و خدمت گیرندگان؛ متولی و همکار بودن در ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیکی؛ صدور مجوزها و پاسخ به استعلامات متعدد؛ تعدد و تنوع خدمات؛ تعدد خدمات الکترونیکی؛ پایلوت بودن در سامانه "مدیریت خدمات دولت" سازمان اداری و استخدامی کشور و همکاری مناسب دستگاه و توجه بیشتر به استقرار میز خدمت می‌باشد.
وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن معیارهای فوق‌الذکر، در ابتدا سازمان اوقاف و امور خیریه در بین ۱۵ دستگاه اجرایی انتخاب شد و در مرحله بعدی ارزیابی که بین ۱۵ دستگاه اتفاق افتاد، سازمان اوقاف و امور خیریه موفق شد در بین ۳ دستگاه برتر برگزیده شود.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب