جستجو
رویداد ایران > رویداد > NetEase در مراسم گیمزکام از دو بازی معرفی‌نشده رونمایی خواهد کرد

NetEase در مراسم گیمزکام از دو بازی معرفی‌نشده رونمایی خواهد کرد

شرکت NetEase Games رسما اعلام کرد که در رویداد آتی گیمزکام حضور خواهد داشت و دو بازی معرفی‌نشده را به نمایش خواهد گذاشت.

از نیمه ماه ژوئیه گذشته‌ایم و قرار است مراسم گیمزکام در اواخر ماه اوت (اوایل شهریور) برگزار شود. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این رویداد، اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود؛ به‌عنوان مثال شرکت NetEase Games لحظاتی پیش تأیید کرد که در این مراسم حضور خواهد داشت.

این شرکت می‌گوید که از دو بازی معرفی‌نشده خود در رویداد گیمزکام رونمایی خواهد کرد. علاوه‌بر‌این بازی‌هایی که قبلاً معرفی شده‌اند؛ از جمله FragPunk ،Shadows of the Damned: Hella Remastered ،Marvel Rivals و Once Human را به نمایش خواهد گذاشت.

طبق اعلام رسمی، اطلاعات مربوط‌به دو بازی یادشده قرار است در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام در تاریخ ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) ارائه شود. همچنین تمامی آثاری که در این رویداد حضور دارند، در غرفه شرکت قابل بازی خواهند بود.

چندین شرکت دیگر از جمله مایکروسافت، یوبی‌سافت و تی‌اچ‌کیو نوردیک نیز حضور خود را در گیمزکام ۲۰۲۴ تایید کرده‌اند. شرکت‌هایی مانند سونی و نینتندو هم اعلام کرده‌اند که در این رویداد حاضر نخواهند شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-369926

برچسب ها