جستجو
رویداد ایران > رویداد > Splitgate 2 احتمالا در چند روز آینده منتشر می شود

Splitgate 2 احتمالا در چند روز آینده منتشر می شود

استودیو 1047 Games ممکن است بالاخره از Splitgate 2 که روی موتور Unreal Engine 5 توسعه داده است، رونمایی کند.

استودیو 1047 Games در حال انتشار تیزرهایی برای معرفی یک چیز جدید در تاریخ ۱۸ ژوئیه (۲۸ تیر) است. در اکانت رسمی این استودیو در شبکه اجتماعی ایکس یک ویدیوی کوتاه منتشر شده که نشان‌دهنده شخصیتی با نماد RHINO روی زره خود است. در توضیحات این ویدیو نوشته شده است:

تا سه روز دیگر برای من می‌شوی

هر چند که این خبر رسمی نیست اما به احتمال زیاد قرار است شاهد رونمایی از اسپلیت گیت ۲ باشیم. طرفداران این بازی زره RHINO را به یاد دارند و احتمال می‌دهند این زره نیز احتمالا یک نسخه دیگر از همان زره باشد. استودیو سازنده بازی، پشتیبانی از نسخه اول آن را در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۳۹۹) و پس از تلاش‌های زیاد برای بازطراحی سیستم‌ها و محتواهای قدیمی به پایان رساند. آن‌ها سپس به جای تمرکز بر انتشار به روز‌رسانی‌های مختلف برای بازی به دنبال ساخت نسخه جدید آن رفتند و اعلام کردند که به دنبال تغییرات «انقلابی» برای طرفداران هستند، نه تغییرات «تکاملی».

اسپلیت گیت بعدی روی موتور Unreal Engine 5 توسعه داده شده و یک عنوان تیراندازی رایگان به حساب می‌آید. نسخه اصلی بازی را هم با اینکه می‌توان کم و بیش مرده دانست اما همچنان قرار است که سرورهایش برای این ۳۳۸ نفری که در زمان نوشتن این مطلب در حال تجربه آن در استیم هستند، آنلاین بمانند.

با توجه به رکورد ۶۷۷۲۴ بازیکن همزمان در استیم و امتیاز «بسیار مثبت» به دست آمده از مجموع ۱۱۱۳۶۷ بررسی که ۹۱ درصد آن‌ها مثبت بوده است، مشتاقیم تا ببینیم که دنباله این مجموعه قرار است چه عملکردی داشته باشد.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: zoomg-369916

برچسب ها