جستجو
رویداد ایران > رویداد > Inside Out 2 به سومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما تبدیل شد

Inside Out 2 به سومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما تبدیل شد

انیمیشن Inside Out 2 طبق انتظار توانست با عبور از انیمیشن Frozen به سومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن Inside Out رکورد جدید دیگری را شکسته است. انیمیشن Inside Out 2 در پنجمین آخر هفته اکران خود بیش از ۲۰.۷ میلیون دلار فروش کرد و با اینکه به رده سومین گیشه آمریکای شمالی سقوط کرد، اما با تنها ۳۱.۶ درصد افت فروش مجموع آن را به بیش از ۵۷۲.۵ میلیون دلار افزایش داد. همچنین مجموع فروش بین‌المللی انیمیشن درون و بیرون ۲ به ۷۷۷.۵ میلیون دلار رسیده است تا مجموع فروش جهانی انیمیشن Inside Out 2 به بیش از ۱.۳۵۰ میلیارد دلار برسد.

بدین ترتیب قسمت دوم انیمیشن Inside Out با عبور از انیمیشن Frozen با فروش ۱.۲۸۵ میلیون دلار، به سومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما تبدیل شد و قابل انتظار است به‌زودی از انیمیشن The Super Mario Bros. Movie چه در گیشه جهانی و چه در گیشه آمریکای شمالی نیز عبور کند و به رده دوم برسد. انیمیشن Inside Out 2 همچنین باعث شد تا مجموع فروش جهانی والت دیزنی در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۲ میلیارد دلار برسد که فیلم Kingdom of the Planet of the Apes و فیلم The First Omen نیز در این موضوع نقش داشته‌اند.

انیمیشن Inside Out 2 اکنون با عبور از آثاری مثل فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با فروش ۱.۳۱۰ میلیارد دلار، فیلم Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi با فروش ۱.۳۳۴ میلیارد دلار، فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 با فروش ۱.۳۴۲ میلیارد دلار و فیلم Black Panther با فروش ۱.۳۴۹ میلیارد دلار به رده ۱۷امین فیلم پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان نیز رسیده است.

منبع: zoomg-369895

برچسب ها