جستجو
رویداد ایران > رویداد > اولین ویدیو از انیمیشن Transformers One منتشر شد

اولین ویدیو از انیمیشن Transformers One منتشر شد

شرکت پارامونت پیکچرز اولین کلیپ رسمی از انیمیشن Transformers One را به نمایش گذاشت.

پس از مدت‌ها انتظار، اولین کلیپ از انیمیشن مورد انتظار Transformers One منتشر شد. این تیزر کوتاه که در مراسم Kids Choice Awards 2024 به نمایش درآمد، ربات‌هایی را نشان می‌دهد که در حال فرار هستند و برای اولین‌بار به خودرو تبدیل می‌شوند.

کریس همسورث و برایان تایری هنری به ترتیب صداپیشگان اپتیموس پرایم و مگاترون خواهند بود. فیلم Transformers One داستان ناگفته‌ این دو شخصیت را روایت می‌کند. اپتیموس پرایم و مگاترون که به‌عنوان دشمنان قسم‌خورده هم شناخته می‌شوند، در گذشته دوستانی صمیمی بودند و سرنوشت سیاره سایبرترون را برای همیشه تغییر دادند.

صداپیشگان دیگر شامل اسکارلت جوهانسون به‌عنوان الیتا، کیگان-مایکل کی به‌عنوان بامبل‌بی، جان هم به‌عنوان سنتینل پرایم و لارنس فیشبورن به‌عنوان آلفا ترایون هستند. این فیلم توسط جاش کولی کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه آن توسط اندرو بارر، استیو دزموند و گابریل فراری به نگارش درآمده است.

تماشا از یوتیوب

تهیه‌کننده این پروژه نیز کسی نیست جز لورنزو دی بوناونتورا. در صورت موفقیت، فیلم Transformers One می‌تواند آغازگر یک سه‌گانه باشد. این انیمیشن در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

نظر شما کاربران زومجی درباره انیمیشن Transformers One چیست؟ آیا می‌تواند به اثری موفق تبدیل شود؟

منبع: zoomg-369878

برچسب ها