جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ترور ترامپ حتماً می‌تواند بر طیف گسترده‌ای از رای‌دهندگان تأثیر بگذارد؛ این فرصتی بادآورده برای سیاستمدارانی مانند او است/ ترور ترامپ درخواست‌ها برای انصراف بایدن را تقویت می‌کند

ترور ترامپ حتماً می‌تواند بر طیف گسترده‌ای از رای‌دهندگان تأثیر بگذارد؛ این فرصتی بادآورده برای سیاستمدارانی مانند او است/ ترور ترامپ درخواست‌ها برای انصراف بایدن را تقویت می‌کند

یک دیپلمات پیشین درباره ترور نافرجام ترامپ گفت: چنین اتفاقاتی با چنین اثراتی بر عامه مردم وقتی در جریان یک کمپین انتخاباتی رخ می‌دهد، حتماً می‌تواند بر طیف گسترده‌ای از رای‌دهندگان نیز تأثیر بگذارد. حس همدردی از یک سو اثر دارد و می‌تواند بر محبوبیت رهبر سیاسی که هدف ترور قرار گرفته تأثیر داشته باشد.

ترور ترامپ می‌تواند آثار مثبتی بر رای‌آوری او داشته باشد، آثاری که دموکرات‌ها را دچار چالش می‌کند. سؤال اساسی اینجاست که آیا ترامپ می‌تواند با این گلوله به ریاست جمهوری برسد.

کورورش احمدی دیپلمات پیشین گفت: این ترور بی شک اثرات قابل توجهی بر روند مبارزات انتخاباتی خواهد داشت. یک تحول دراماتیک است و بر روح و روان مردم آمریکا اثر خواهد گذاشت. بطور کلی، مرگ ناگهانی و بویژه قتل چهره‌های مشهور یا اقدام برای ترور آن‌ها معمولاً نوعی واکنش روانی در عامه مردم ایجاد می‌کند که به نوعی شخصی‌سازی نیز می‌شود و مردم را نسبت به ناامنی، بی ثباتی و بلاتکلیفی و هرج و مرجی که ممکن است در پی ترور یا حادثه منجر به مرگ رهبران سیاسی گریبانگیر آن‌ها و خانواده‌هایشان و کشورشان شود، نگران می‌کند.

به گزارش انتخاب بخش هایی از گفت و گوی احمدی را در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-667305

برچسب ها
نسخه اصل مطلب