جستجو
رویداد ایران > رویداد > ساخت انیمیشن لاک پشت های نینجا ۲ به‌خوبی پیش می‌رود

ساخت انیمیشن لاک پشت های نینجا ۲ به‌خوبی پیش می‌رود

ست روگن اعلام کرد که نستوری‌برد دنباله انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem آماده شده است.

سال گذشته شرکت پارامونت پیکچرز از تولید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2 (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته ۲) خبر داد اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ست روگن جزئیات بیشتری از این دنباله را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این هنرپیشه در مصاحبه جدیدی تأیید کرد که نه‌تنها استوری‌برد این انیمیشن آماده است، بلکه نام این دنباله نیز انتخاب شده است.

 ست روگن در این‌باره اظهار داشت: «عنوانی برای این انیمیشن در نظر گرفته شده است که واقعا عالی است، اما فکر نمی‌کنم که بتوانم این نام را فاش کنم. وقتی که این نام روی صفحه ظاهر شد، ایستادم و تشویق کردم. استوری‌برد کل داستان انیمیشن آماده است؛ بنابراین آن‌ها درحال‌حاضر روی این دنباله کار می‌کنند.» نیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2 در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۵ (۹ اکتبر ۲۰۲۶) روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت.

جف رو، یاشار کسایی و کایل اسپیرز سکان هدایت انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا ۲ را در دست دارند. صداپیشه‌های قبلی ازجمله میکا ابی، شامون براون جونیور، نیکولاس کانتو، برادی نون و آیو ادبیری پیش از این دنباله نقش‌های خود را در سریال اسپین-آف Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles (ماجراهای لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان) تکرار خواهند کرد که در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ (۹ اوت ۲۰۲۴) از شبکه پارامونت پلاس تقدیم طرفدارها می‌شود.

منبع: zoomg-369863

برچسب ها