جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جدیدترین سریال کره‌ای شبکه تماشا؛ از «کارآگاه سایه» چه می‌دانیم؟

جدیدترین سریال کره‌ای شبکه تماشا؛ از «کارآگاه سایه» چه می‌دانیم؟

«کارآگاه سایه» (Shadow Detective) جدیدترین سریال کره‌ای است که قرار است پخش آن به زودی از شبکۀ تماشا آغاز شود. در اینجا با داستان این سریال و اصلی‌ترین بازیگران آن آشنا می‌شوید.

فرادید| «کارآگاه سایه» یک سریال معمایی، جنایی و مهیج است که در سال‌های 2022 و 2023 در دو فصل 8 قسمتی توسط شبکه دیزنی‌پلاس تهیه شد.

به گزارش فرادید؛ مجموعه‌ای از بازیگران باتجربۀ کره‌ای در این سریال در کنار هم قرار گرفته‌اند؛ بازیگرانی که به خوبی توانسته‌اند روابط آمیخته با تردید و تنش میان شخصیت‌ها را تجسم ببخشند و یک فضای سرشار از معما و هیجان را پدید بیاورند.

داستان سریال

شخصیت اصلی این سریال کیم تِک‌راک (با بازی لی سونگ-مین) است؛ یک کارآگاه باتجربه با کارنامه‌ای درخشان که قرار است به زودی بازنشسته شود. در همین حال کوک جین-هان (با بازی جین گو) نیز به تازگی به عنوان رئیس تیم تحقیقات به کلانتری محل کار تک‌راک منتقل شده است.

جین گو بازیگر 43 ساله‌ای است که در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند «مادر» (2009) و «نسل خورشید» (2016) ایفای نقش کرده است. او به خاطر بازی در فیلم «مادر» برندۀ جایزۀ بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره‌های «ناقوس بزرگ» و «اژدهای آبی» شد.

کیونگ سو جین اصلی‌ترین بازیگر زن این سریال است. سو جین 36 ساله به خاطر بازی در سریال‌هایی همچون «مرد استوایی»، «بادی که در آن زمستان وزید» و «کوسه» شناخته شده است.

منبع: faradeed-197068

برچسب ها
نسخه اصل مطلب