جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > (تصاویر) چرا باید سریال Presumed Innocent را تماشا کنید؟

(تصاویر) چرا باید سریال Presumed Innocent را تماشا کنید؟

جیک جیلنهال سعی می‌کند خود را برای یک قتل توجیه کند!
دنیای مینی سریا‌ل‌ها جدیدا بیشتر از قبل محبوب شده و در این چند سال اخیر مینی سریا‌ل‌های خوش ساخت و با کیفیتی ساخته و منتشر شده است. یکی از جدیدترین مینی سریال‌های درحال پخش، سریال Presumed Innocent با بازی جیک جیلنهال است.
 
در این مقاله با توجه به چهار قسمت پخش شده، می‌خواهیم به سوال چرا باید سریال Presumed Innocent (بی‌گناه فرضی) را تماشا کنید؟
 
نام سریال Presumed Innocent
ژانر جنایی، دادگاهی، هیجان انگیز
کارگردان David E. Kelley
بازیگران Renate Reinsve
Ruth Negga
Peter Sarsgaard
Jake Gyllenhaal
 
پلتفرم اپل تی وی یکی از پلتفرم‌های قابل اعتماد در ساخت سریال است. این پلتفرم تا اینجای کار سریال‌های به یاد ماندنی خوش ساختی را به مخاطبان خود ارائه کرده که یکی از محبوب‌ترین آنها، سریال زیبای Ted Lasso است. بنابراین می‌توان انتظار نسبتا بالایی نسبت به پلتفرم Apple TV+ داشت.

شخصیت‌ها

صحبت از شخصیت شد. شخصیت‌های این سریال به دلیل داشتن یک داستان منسجم و چند وجهی، برای مخاطب دارای اهمیت زیادی است. به عنوان مثال شخصیت مقتول که کارولین نام دارد، از همان ابتدا برای مخاطب با اهمیت می‌شود و مخاطب برایش مهم است که چرا این شخصیت کشته شده و چه کسی می‌خواهد راستی را پایین بکشد.

شخصیت مقابل جیک جیلنهال یعنی تامی با بازی Peter Sarsgaard یکی دیگر از شخصیت‌های باورپذیر و چند وجهی داستان است. تقابل این دونفر برای بیننده جذاب است؛ چون هر دو شخصیت دارای انگیزه‌ها و اهداف منحصر به فردی هستند و روایت توانسته به خوبی این شخصیت‌ها و خواسته‌هایشان را برای بیننده منطقی و قابل اهمیت نشان دهد. چنین چیزی باعث شده تا بیننده با لذت و هیجان تقابل این دو شخصیت را تماشا کند.

چرا باید سریال Presumed Innocent را ببینید؟

در این بخش از مقاله به دلایل اینکه چرا سریال Presumed Innocent را باید ببینید به طور خلاصه اشاره می‌کنیم.

    ریتم سریع داستان
  • یک روایت دادگاهی و هیجان انگیز
  • طرح سوالات مهم برای بیننده
  • اهمیت شخصیت مقتول
  • حضور جیک جیلنهال به عنوان نقش اول

سخن آخر

مینی سریال Presumed Innocent که این روز‌ها در پلتفرم اپل تیوی پلاس درحال پخش است، با گرفتن نمره‌های نسبتا خوبی توانسته تا اینجای کار مخاطبان خود را راضی نگه دارد. تماشای این سریال برای طرفداران ژانر جنایی و دادگاهی و همچنین علاقه مندان به بازی جیک جیلنهال می‌تواند لذت بخش باشد.

منبع: گیمفا

منبع: faradeed-196807

برچسب ها
نسخه اصل مطلب