جستجو
رویداد ایران > رویداد > توسعه بازی سه‌ بعدی جدید Double Dragon شروع شده است

توسعه بازی سه‌ بعدی جدید Double Dragon شروع شده است

استودیو Arc System Works روی توسعه بازی سه‌بعدی جدیدی از سری بیت‌-ام‌-آپ Double Dragon کار می‌کند.

طبق جدیدترین مقاله منتشر شده در نشریه ژاپنی فامیتسو، استودیو Arc System Works قصد دارد با توسعه بازی سه‌بعدی جدیدی به احیای مجموعه اکشن و مبارزه‌ای Double Dragon بپردازد. باتوجه‌به تجربه تیم سازنده در توسعه بازی‌های مبارزه‌ای، بازی Double Dragon آینده تجربه‌ای وفادار به سبک اکشن نسخه‌های قدیمی را ارائه می‌کند و در کنار آن از ویژگی‌های مدرن‌تری ازجمله طراحی مجدد مدل شخصیت‌ها به‌صورت سه‌بعدی برخوردار خواهد بود.

استودیو Arc System Works سازنده بازی‌های مبارزه‌ای محبوبی ازجمله Guilty Gear Strive، Dragon Ball FighterZ و Granblue Fantasy Versus است و همین موضوع باعث هیجان بیشتر طرفداران برای احیای سری Double Dragon خواهد شد. به‌گفته فامیتسو بازی جدید برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس برنامه‌ریزی شده است.

بازی Double Dragon اورجینال اثری موفق در ژانر مبارزه‌ای آرکید بود که توانست به محبوبیت سبک بیت-ام-آپ در دهه ۱۹۸۰ کمک زیادی کند. استودیو Arc System Works در سال ۲۰۱۵ امتیاز این سری را خریداری کرد و کمی بعد بازی Double Dragon 4 را با کمک جمعی از توسعه‌دهندگان بازی‌های اورجینال ازجمله کیشیموتو یوشیهیسا توسعه داد. بااین‌حال بازی مذکور به یک شکست تمام‌عیار تبدیل شد و امتیاز متاکریتیک آن روی پلی استیشن 4 به عدد ۴۹ رسید. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم سازنده برای احیای سری Double Dragon چه برنامه‌ای دارد.

منبع: zoomg-369778

برچسب ها