جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به‌زودی برای گیم پس عرضه می‌شود

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به‌زودی برای گیم پس عرضه می‌شود

براساس اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت اواخر این ماه میلادی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را دردسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد داد.

پس از تصاحب اکتیویژن توسط مایکروسافت، بسیاری منتظر عرضه مجموعه پرطرفدار و قدیمی Call of Duty برای مشترکین سرویس گیم پس بودند. حال باتوجه به اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد بالاخره این خواسته طرفداران قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرد؛ چراکه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اواخر این ماه برای سرویس ایکس باکس گیم‌پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بازی از سری Call of Duty که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده درواقع اولین بازی از این مجموعه است که به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه خواهد شد. بازی Modern Warfare 3 توسط استودیو اسلج‌همر گیمز ساخته و عرضه شده است. با اینکه تا این لحظه هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به‌صورت رسمی رسانه‌ای نشده، اما منابع مختلفی به اضافه شدن این بازی در نیمه‌ی دوم ماه ژوئیه (اواخر تیر یا اوایل مرداد) اشاره کرده‌اند.

به‌تازگی ردموندی‌ها به‌صورت رسمی با معرفی سطح جدیدی از سرویس اشتراکی خود تحت عنوان گیم پس استاندارد از افزایش قیمت سرویس اشتراکی خود خبر داد. قیمت این سرویس در برخی از مناطق تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

از تاریخ ۱۰ ژوئیه (امروز)، قیمت اشتراک ایکس باکس گیم‌پس آلتیمیت از ۱۶.۹۹ دلار به ۱۹.۹۹ دلار در ماه افزایش خواهد یافت. علاوه‌بر‌این قیمت اشتراک پی سی گیم‌ پس برای کامپیوتر نیز از ۹.۹۹ دلار به ۱۱.۹۹ دلار در ماه افزایش خواهد یافت.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: zoomg-369772

برچسب ها