جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > افشای اسنادی از انتصاب‌های دقیقه نودی دولت سیزدهم

افشای اسنادی از انتصاب‌های دقیقه نودی دولت سیزدهم

اسنادی رسیده که نشان می‌دهد با وجود نامه محمد مخبر به دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه دولت در ۱۲ تیرماه مبنی بر اجتناب از انتصاب‌ها تا زمان تحویل دولت به مسعود پزشکیان، در روز‌های بعد از ابلاغ این بخشنامه مهم برخی دستگاه‌ها با تخلف از دستور سرپرست ریاست جمهوری همچنان احکام انتصاب امضا و ابلاغ کردند.

پس از حرف و حدیث‌هایی که در فضای رسانه‌ای کشور در خصوص برخی عزل و نصب‌ها در دستگاه‌های اجرایی شنیده می‌شد، نامه دیروز مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به سرپرست ریاست جمهوری، موضوع را وارد فاز تازه‌ای کرد. حالا اسنادی رسیده که عزل و نصب‌های دقیقه نودی در بخش‌هایی از دولت سیزدهم را حتی یک روز پس از بخشنامه مهم محمد مخبر تایید می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته نامه‌ای از مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب خطاب به محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری منتشر شد؛ نامه‌ای با این مضمون که در همه وزارتخانه‌ها و معاونت‌ها، از عقد و عملیات، عزل و نصب و استخدام نیروی جدید جلوگیری شود به جز در موارد غیرقابل اجتناب.

این نامه در حقیقت بیشتر از آنکه وجهه حقوقی داشته باشد، سندی بود بر اتفاقاتی غیرمعمول در دستگاه‌های اجرایی که در روزهای آخر دولت در حال وقوع است.

در همین راستا، اسنادی رسیده که نشان می‌دهد با وجود نامه محمد مخبر به دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه دولت در ۱۲ تیرماه مبنی بر اجتناب از انتصاب‌ها تا زمان تحویل دولت به مسعود پزشکیان، در روزهای بعد از ابلاغ این بخشنامه مهم برخی دستگاه‌ها با تخلف از دستور سرپرست ریاست جمهوری همچنان احکام انتصاب امضا و ابلاغ کردند.

این اسناد نشان می‌دهد که در یکی از معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی و در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز طی روزهای اخیر احکامی جهت بکارگیری برخی اشخاص در پست‌های گوناگون صادر شده است.

منبع: fararu-753098

برچسب ها
نسخه اصل مطلب