جستجو
رویداد ایران > رویداد > تمام سیاره‌های Star Wars Outlaws از ابتدا در دسترس نیستند

تمام سیاره‌های Star Wars Outlaws از ابتدا در دسترس نیستند

استودیو مسیو اینترتینمنت تمام سیاره‌های بازی Star Wars Outlaws را از ابتدا در دسترس قرار نمی‌دهد.

بااینکه استودیو Massive Entertainment تلاش نکرده است دنیای بازی Star Wars Outlaws را به‌قدری بزرگ خلق کند تا بسیاری از بازیکن‌ها نتوانند آن را کامل کنند، اما این بازی هنوز هم جهان باز گسترده‌ای را برای کاوش ارائه می‌دهد. به گفته سازنده، بازیکن‌ها می‌توانند پنج سیاره و قمر به‌‌نام‌های توشارا، آکیوا، کیجیمی، کانتونیکا و تاتوئین را کاوش کنند. با‌این‌حال تمامی این مناطق از ابتدا در دسترس نیستند و بازیکن باید ابتدا آن‌ها را باز کند.

در توضیح همین موضوع نوید خاوری، کارگردان روایی Star Wars Outlaws در گفتگو با وب‌سایت IGN جزئیات بیشتری از نحوه شروع بازی را به اشتراک گذاشت. خاوری دراین‌باره گفت: «مقدمه بازی به‌گونه‌ای پیش می‌رود تا شما روی سطح توشارا سقوط کنید. توشارا یک قمر است که با همکاری تیم لوکاس‌فیلم گیمز آن را خلق کرده‌ایم. بعد از اینکه شما ماموریت‌های داستانی خطی را روی این قمر تمام کردید، می‌توانید به‌مرور به سیاره‌های دیگر سفر آزادانه داشته باشید و روندی غیرخطی را پیش ببرید. شما می‌توانید هرطورکه تمایل دارید به این سیاره‌ها سفر کنید».

بازیکن‌ها می‌توانند پس از کامل کردن چند ماموریت در توشارا و باز کردن قفل سیاره‌های دیگر، همچنان روی سطح آن باقی بمانند و چیزهای زیادی را کشف کنند. در ادامه جولیان گریتی، کارگردان خلاق Star Wars Outlaws تایید کرد حدود چهار تا پنج دقیقه طول می‌کشد تا بازیکن‌ها سوار بر اسپیدر خود این قمر را طی کنند و در این مسیر با محتوای جذابی مواجه می‌شوند که حواس آن‌ها را پرت خواهند کرد.

همچنین مشخص شد که برخلاف بازی‌های جهان‌باز دیگر یوبیسافت، نقشه بازی با نمادهای مربوط به رویدادها پر نخواهد شد و درعوض بازیکن باید با طرز فکر و سبک قهرمان داستان در جهان بازی به کاوش بپردازد. ماتیاس کارلسون، کارگردان Star Wars Outlaws درباره کاوش در جهان بازی گفت: «شخصیت اصلی داستان یعنی Kay کهکشان را ندیده است و همه چیز را درباره آن نمی‌داند. وقتی شما اولین بار به توشارا می‌آیید، نقشه‌ای را پیدا می‌کنید که محل کوه‌ها و چیزهای دیگر را نشان می‌دهد. بااین‌حال این کاوش است که جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.»

جولیان گریتی در ادامه خاطرنشان کرد بازیکن‌ها باید برای جمع‌آوری اطلاعاتی که لازم دارند، خطرات مختلفی را به جان بخرند: «در بخشی از بازی شما مجبور هستید به بازار بروید و در آن‌جا می‌توانید به مکالمه‌های مختلف بین شخصیت‌ها گوش دهید و اطلاعاتی کسب کنید که شما را به سمت منطقه جدیدی می‌فرستند تا سوار بر اسپیدر خود شوید و به آن‌جا بروید. شما باید مه جنگ را از بین ببرید و اینجاست که حس کنجکاوی و کاوش شما اطلاعات بیشتری درباره همه‌چیز را در اختیارتان قرار می‌دهد.»

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگست ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. استودیو مسیو اینترتینمنت اخیرا خبر تمام شدن توسعه اصلی بازی را تایید کرد.

منبع: zoomg-369751

برچسب ها